home login search menu close-circle arrow-dropdown-up arrow-dropdown arrow-down arrow-up close hide show info jump-link play tip external fullscreen share view arrow-cta arrow-button button-dropdown button-download facebook youtube twitter tumblr pinterest instagram googleplus linkedin email blog lock pencil alert download check comments image-carousel-arrow-right show-thick image-carousel-arrow-left user-profile file-upload-drag return cta-go-arrow-circle circle circle-o circle-o-thin square square-o square-o-thin triangle triangle-o triangle-o-thin square-rounded square-rounded-o square-rounded-o-thin cta-go-arrow alert-exclamation close-thick hide-thick education-students globe-international cloud sign-in sign-out target-audience class-materials filter description key-learning pdf-file ppt-file zip-file plus-thick three-circle-triangle transcript-outline

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Korzyści z planu obsługi

PLAN OBSŁUGI

Odnawiaj plan obsługi i chroń swoją inwestycję

Plan obsługi (wcześniej zwany Maintenance Subscription) to subskrypcja wsparcia i jedyny sposób na zapewnienie aktualności licencji wieczystej na oprogramowanie.

Korzystasz już z planu obsługi?

ZALOGUJ SIĘ 

KORZYŚCI Z PLANU OBSŁUGI (SUBSKRYPCJI WSPARCIA)

Dostęp do najnowszego oprogramowania

Wraz z planem obsługi zyskujesz natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji i ulepszeń produktów.

  • Korzystaj z najnowszych wersji oprogramowania i materiałów szkoleniowych bez czekania na nową wersję główną.
  • Aktualizacje oprogramowania możesz instalować od razu lub wybrać porę najwygodniejszą dla całego zespołu.

Więcej informacji na temat aktualizacji i wersji

Dostęp do programów we właściwym miejscu i czasie

Mając dostęp do wersji bieżących i poprzednich, możesz używać oprogramowania na różnych komputerach.

Pomoc techniczna

Pomożemy w szybkim rozwiązywaniu problemów. Będziesz mieć dostęp do:

  • starszych specjalistów pomocy technicznej Autodesk;
  • moderowanych społecznościowych forów pomocy;
  • indywidualnej pomocy technicznej udzielanej przez telefon, dostępnej w językach lokalnych w miejscowych godzinach pracy, a poza tymi godzinami w języku angielskim;
  • kursów online i niedostępnych publicznie szkoleniowych transmisji internetowych.

Dowiedz się więcej o zaletach pomocy technicznej (angielski)

Narzędzia administracyjne

Z planem obsługi konfigurowanie oprogramowania i zarządzanie użytkownikami jest znacznie prostsze i sprawniejsze. Dzięki niemu nie musisz już przejmować się oprogramowaniem, a możesz skupić się na projektowaniu i wytwarzaniu. Łatwe w obsłudze narzędzia administracyjne umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie licencjami na oprogramowanie, liczbą stanowisk i stopniem wykorzystania w portalu Autodesk Account.

Dowiedz się więcej na temat narzędzi administracyjnych

Dodatkowe usługi w chmurze i usługi programowe

Pracuj mądrzej bez obciążania komputera. Korzystaj z dodatkowych usług dostępnych w chmurze, takich jak:

  • szybsze renderowanie i wizualizacje,
  • narzędzia do współpracy,
  • bezpieczne przechowywanie danych.

ODNÓW PLAN OBSŁUGI

Plan obsługi można odnowić w portalu Autodesk Account lub kontaktując się ze sprzedawcą Autodesk.

Odnów plan obsługi

Znajdź sprzedawcę

Informacje powiązane