• Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Porady ekspertów i pomoc techniczna w ramach wszystkich subskrypcji

Dzięki ekspertom już na samym początku wybierzesz odpowiednie oprogramowanie. Aby uzyskać spersonalizowane wskazówki, skontaktuj się z działem sprzedaży pod numerem +48 22 307 08 08. Pomoc techniczna umożliwia maksymalne wykorzystanie zakupionych subskrypcji.

Dlaczego warto pracować z ekspertami Autodesk

  • Wybór odpowiedniego produktu

    Nasze bezpłatne, spersonalizowane porady pomagają w doborze oprogramowania przed zakupem subskrypcji i zapewniają wsparcie w trakcie jej trwania.

  • Stała pomoc techniczna

    Przez cały okres trwania subskrypcji oprogramowania Autodesk możesz kontaktować się z naszym doświadczonym zespołem obsługi klienta i korzystać z internetowych zasobów pomocy technicznej.

  • Wsparcie na różne sposoby

    Pomoc techniczną można uzyskać telefonicznie, internetowo lub poprzez pulpit zdalny. Możesz też poznać nasze przydatne opcje samoobsługi.

Uzyskaj fachowe wskazówki przed zakupem

Chcesz kupić oprogramowanie firmy Autodesk? Skontaktuj się z naszym zespołem handlowym pod numerem +48 22 307 08 08, aby uzyskać spersonalizowane konsultacje. Nasi eksperci pomogą Ci dobrać produkty i przeanalizować wszystkie opcje płatności związane z zakupem subskrypcji oprogramowania.

  • Uzyskaj porady przed zakupem, aby podjąć świadomą decyzję
  • Złóż zamówienie z płatnością i otrzymuj faktury w terminie 30 dni
  • Możesz również skorzystać z karty kredytowej

Uzyskaj stałą pomoc techniczną po zakupie

Rozszerzone opcje pomocy technicznej ułatwiają szybkie uzyskanie wsparcia. Zamów rozmowę ze specjalistą pomocy technicznej lub korzystaj z materiałów internetowych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojej subskrypcji. Na początku skontaktuj się z działem obsługi klienta. Firma Autodesk oferuje trzy wygodne sposoby uzyskania bezpośredniej pomocy technicznej.

  • Pomoc przez telefon: zamów w dogodnym dla siebie terminie rozmowę od razu z właściwym technikiem, który najskuteczniej pomoże w rozwiązaniu problemu.
  • Pomoc przez Internet: kontaktuj się ze specjalistami z działu pomocy technicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub komunikatorów.
  • Pomoc przez pulpit zdalny: skorzystaj z pomocy technika podczas sesji pulpitu zdalnego, aby dokładnie pokazać problem na swoim urządzeniu i przyspieszyć jego rozwiązanie.

Dlaczego warto kupować oprogramowanie bezpośrednio od firmy Autodesk

Najczęściej zadawane pytania na temat pomocy firmy Autodesk

  • Gdzie mogę uzyskać poradę dotyczącą zakupu?

    Nasz specjalistyczny zespół handlowy pomoże Ci wybrać odpowiednie oprogramowanie Autodesk. Skontaktuj się z naszymi ekspertami pod numerem +48 22 307 08 08.

  • Do jakich rodzajów zasobów pomocy technicznej mogę uzyskać dostęp?

    Firma Autodesk pomoże Ci szybko rozpocząć pracę z produktem dzięki bezpośredniej pomocy w instalacji, licencjonowaniu, tworzeniu kont i zarządzaniu użytkownikami. Opcje:

    • Pomoc przez telefon: zamów w dogodnym dla siebie terminie rozmowę od razu z właściwym technikiem, który najskuteczniej pomoże w rozwiązaniu problemu.
    • Pomoc przez Internet: kontaktuj się ze specjalistami z działu pomocy technicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub komunikatorów.
    • Pomoc przez pulpit zdalny: skorzystaj z pomocy technika podczas sesji pulpitu zdalnego, aby dokładnie pokazać problem na swoim urządzeniu i przyspieszyć jego rozwiązanie.

    Potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z działem pomocy technicznej.

    Możesz również uzyskać dostęp do szerokiej gamy zasobów internetowych i materiałów do samodzielnej nauki, takich jak Autodesk Knowledge Network, ćwiczenia, filmy szkoleniowe i inne. Zobacz wszystkie opcje pomocy technicznej.

  • Prowadzę dużą firmę. Czy mogę uzyskać kompleksową pomoc techniczną?

    Firma Autodesk oferuje kompleksową pomoc techniczną przeznaczoną dla dużych organizacji, aby mogły maksymalnie zwiększyć wartość biznesową inwestycji technologicznych. Dowiedz się więcej na temat priorytetowej pomocy technicznej dla korporacji (angielski).

  • Gdzie można uzyskać pomoc techniczną?

    Pomoc techniczną można uzyskać w dogodny dla siebie sposób: przez telefon, na czacie online, pocztą elektroniczną lub przy użyciu pulpitu zdalnego. Zobacz wszystkie opcje pomocy technicznej.