Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Używaj oprogramowania Autodesk bez ryzyka, korzystając z gwarancji zwrotu pieniędzy. Wypróbuj je przez 30 dni — jeśli nie spełni Twoich oczekiwań, w całości zwrócimy Ci koszty jednorocznej lub trzyletniej subskrypcji.
Jak anulować zamówienie subskrypcji? |
Zamówienia na subskrypcję oprogramowania Autodesk składane online bezpośrednio w firmie Autodesk są przetwarzane natychmiast i można je anulować tylko przez kontakt z działem obsługi klienta firmy Autodesk. Aby uzyskać zwrot kosztów subskrypcji usług lub oprogramowania, musisz skontaktować się z nami z prośbą o jej anulowanie w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Jak szybko mogę otrzymać zwrot kosztów? |
Po zatwierdzeniu i przetworzeniu prośby zwrotu kosztów (zazwyczaj w ciągu 5–7 dni roboczych) firma Autodesk wyda kredyt zgodnie z metodą płatności wymienioną na koncie w portalu Autodesk Account. Skontaktuj się z bankiem wystawiającym karty, aby dowiedzieć się, kiedy kredyt pojawi się na Twoim koncie. Po przetworzeniu zwrotu pieniędzy zostanie zablokowany dostęp do powiązanego oprogramowania i usług.
Czy można anulować automatyczne odnowienie? |
Po wygaśnięciu umowy subskrypcja oprogramowania jest automatycznie odnawiana, aby zapewnić użytkownikom nieprzerwany dostęp do oprogramowania firmy Autodesk. Opłatę za kolejny okres pobierzemy w dniu odnowienia wskazanym na koncie w portalu Autodesk Account. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zobacz temat Anulowanie subskrypcji.
Automatyczne odnawianie możesz anulować w dowolnej chwili przed terminem odnowienia — odwiedź swoje konto w portalu Autodesk Account. Zachowasz dostęp do oprogramowania i usług do terminu odnowienia, ale obciążenie za kolejny okres nie zostanie naliczone. Dostęp do oprogramowania i usług zakończy się w dniu odnowienia subskrypcji.
Co się stanie, jeśli zakupię produkt od sprzedawcy? |
Zasady zwrotu kosztów zakupu i opłat za odnowienie u sprzedawców, takich jak sprzedawcy detaliczni lub autoryzowani sprzedawcy Autodesk, mogą się różnić. Skontaktuj się z konkretnym sprzedawcą, aby uzyskać informacje na temat obowiązujących u niego zasad zwrotów.
Gdzie można uzyskać pomoc techniczną? |
Pomoc techniczną można uzyskać w dogodny dla siebie sposób: przez telefon, na czacie online, pocztą elektroniczną lub przy użyciu pulpitu zdalnego. Zobacz wszystkie opcje pomocy technicznej.