• Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Gwarancja zwrotu kosztów w ciągu 30 dni

Używaj oprogramowania Autodesk bez ryzyka, korzystając z gwarancji zwrotu pieniędzy. Wypróbuj je przez 30 dni — jeśli nie spełni Twoich oczekiwań, w całości zwrócimy Ci koszty jednorocznej lub trzyletniej subskrypcji.

Zasady zwrotów firmy Autodesk — korzyści

  • Bezpieczny zakup

    Wybór oprogramowania może być jedną z najważniejszych decyzji biznesowych. Jeśli nasze produkty Ci nie odpowiadają, otrzymasz zwrot kosztów.

  • Uzyskaj gwarancję

    Dokładnie przetestuj oprogramowanie firmy Autodesk. Nasza gwarancja zwrotu pieniędzy obowiązuje przez 30 dni od daty zakupu.

  • Bezproblemowy zwrot

    Chcesz otrzymać zwrot kosztów? Odwiedź stronę autodesk.com/returns, podaj informacje dotyczące zamówienia, a my w ciągu 5–7 dni rozpatrzymy prośbę.

    Dowiedz się więcej

Dlaczego warto kupować oprogramowanie bezpośrednio od firmy Autodesk

Często zadawane pytania na temat zasad zwrotów firmy Autodesk

  • Jak anulować zamówienie subskrypcji?

    Zamówienia na subskrypcję oprogramowania Autodesk składane online bezpośrednio w firmie Autodesk są przetwarzane natychmiast i można je anulować tylko przez kontakt z działem obsługi klienta firmy Autodesk. Aby uzyskać zwrot kosztów subskrypcji usług lub oprogramowania, musisz skontaktować się z nami z prośbą o jej anulowanie w ciągu 30 dni od daty zakupu.

  • Jak szybko mogę otrzymać zwrot kosztów?

    Po zatwierdzeniu i przetworzeniu prośby zwrotu kosztów (zazwyczaj w ciągu 5–7 dni roboczych) firma Autodesk wyda kredyt zgodnie z metodą płatności wymienioną na koncie w portalu Autodesk Account. Skontaktuj się z bankiem wystawiającym karty, aby dowiedzieć się, kiedy kredyt pojawi się na Twoim koncie. Po przetworzeniu zwrotu pieniędzy zostanie zablokowany dostęp do powiązanego oprogramowania i usług.

  • Czy można anulować automatyczne odnowienie?

    Po wygaśnięciu umowy subskrypcja oprogramowania jest automatycznie odnawiana, aby zapewnić użytkownikom nieprzerwany dostęp do oprogramowania firmy Autodesk. Opłatę za kolejny okres pobierzemy w dniu odnowienia wskazanym na koncie w portalu Autodesk Account. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zobacz temat Anulowanie subskrypcji.

    Automatyczne odnawianie możesz anulować w dowolnej chwili przed terminem odnowienia — odwiedź swoje konto w portalu Autodesk Account. Zachowasz dostęp do oprogramowania i usług do terminu odnowienia, ale obciążenie za kolejny okres nie zostanie naliczone. Dostęp do oprogramowania i usług zakończy się w dniu odnowienia subskrypcji.

  • Co się stanie, jeśli zakupię produkt od sprzedawcy?

    Zasady zwrotu kosztów zakupu i opłat za odnowienie u sprzedawców, takich jak sprzedawcy detaliczni lub autoryzowani sprzedawcy Autodesk, mogą się różnić. Skontaktuj się z konkretnym sprzedawcą, aby uzyskać informacje na temat obowiązujących u niego zasad zwrotów.

  • Gdzie można uzyskać pomoc techniczną?

    Pomoc techniczną można uzyskać w dogodny dla siebie sposób: przez telefon, na czacie online, pocztą elektroniczną lub przy użyciu pulpitu zdalnego. Zobacz wszystkie opcje pomocy technicznej.