Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

AutoCAD 2016

Opcje pomocy

Elastyczne opcje pomocy Autodesk to odpowiedź na Twoje potrzeby - od konfiguracji oprogramowania do rozwiązywania zaawansowanych problemów. Zapoznaj się z naszymi trzema najlepszymi propozycjami pomocy:

Up and Ready Support

Opcja dostępna po zarejestrowaniu produktu Autodesk. Pomoc w konfiguracji i prawidłowym uruchomieniu oprogramowania. Nie wymaga subskrypcji. Opcja Up and Ready Support to:

WPARCIE PODCZAS INSTALACJI I KONFIGURACJI

Wparcie i rozwiązywanie problemów, które może pomóc w konfiguracji i uruchomieniu oprogramowania. Pomoc przez telefon w razie potrzeby.

BAZA WIEDZY

Internetowa baza wiedzy zawierająca tutoriale, filmy szkoleniowe i omówienie rozwiązań technicznych Autodesk, dostępna w wielu wersjach językowych.

FORUM SPOŁECZNOŚCI

Wyszukiwanie odpowiedzi na pytania wśród doświadczonych użytkowników, którzy dzielą się swoją wiedzą i rozwiązaniami na forum. Opcja dostępna dla wszystkich użytkowników AutoCAD z subskrypcją i bez. Nie ma czasu oczekiwania: dostęp przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Basic Support

Opcja ta może pomóc w uzyskaniu wszechstronnych rozwiązań kwestii technicznych. Jako subskrybent posiadający unikalny login do forum Autodesk otrzymujesz priorytetową pomoc specjalistów przez całą dobę. W tej opcji dostępna również indywidualna pomoc online. Opcja Basic Support zawiera wszystkie funkcje Up & Ready Support, A DODATKOWO:

NATYCHNIASTOWA POMOC DLA PYTAŃ Z FORUM

Możliwość rozesłania nierozwiązanej na forum kwestii do specjalistów Autodesk przy pomocy jednego kliknięcia.

FILMY SZKOLENIOWE

Regularnie uaktualniane filmy szkoleniowe dotyczące najczęściej spotykanych problemów.

INDYWIDUALNE WSPARCIE ONLINE

Bezpośredni kontakt ze specjalistą Autodesk i tworzenie zgłoszeń poprzez centrum subskrypcyjne lub Twoje konto Autodesk.

Advanced Support

W tej opcji użytkownik otrzymuje priorytetową, indywidualną pomoc przez telefon od starszego specjalisty Autodesk, 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu. Opcja dostępna w ramach subskrypcji pozwala na otrzymanie przyspieszonej pomocy na temat wszelkich kwestii technicznych. Opcja Advanced Support zawiera wszystkie funkcje Basic Support, A DODATKOWO:

NIELIMITOWANA POMOC PRZEZ TELEFON 24/5

Nielimitowane, priorytetowe wsparcie telefoniczne w języku angielskim, 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu.

POMOC PRZEZ TELEFON W LOKALNYM JĘZYKU

Wsparcie przez telefon w kilku językach lokalnych w lokalnych godzinach pracy.

BEZPOŚREDNI KONTAKT

Jeden imienny, bezpośredni kontakt na 10 licencji (minimum 2 kontakty).

POMOC PRZEZ ZDALNY PULPIT

Jeśli potrzebujesz praktycznej pomocy, rozwiążemy problemy za pomocą zdalnego pulpitu.

POMOC API

Skontaktuj się z Autodesk Developer Support w sprawie zagadnień technicznych dotyczących Application Programming Interface.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o opcjach pomocy Autodesk?
Sprawdź wszystkie opcje

Autodesk, the Autodesk logo and AutoCAD are registered trademarks or trademarks of Autodesk, Inc., and/or its subsidiaries and/or affiliates in the USA and/or other countries. All other brand names, product names, or trademarks belong to their respective holders. Autodesk reserves the right to alter product and services offerings, and specifications and pricing at any time without notice, and is not responsible for typographical or graphical errors that may appear in this document. 2015 Autodesk, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.