Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 - - - - autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

WIELKIE EMOCJE.

TWÓRZ, CO TYLKO CHCESZ.

Todd Peleg, szef ds. grafiki komputerowej w studiu The Molecule, odpowiada za tworzenie efektów wizualnych, dzięki którym nie możemy oderwać się od ekranu.

Prezentujemy kolekcję z zakresu mediów i rozrywki, obejmującą programy Maya, 3ds Max, Arnold* i znacznie więcej.

KORZYSTAJ Z KREATYWNYCH NARZĘDZI STOSOWANYCH PRZEZ CZOŁOWE STUDIA EFEKTÓW WIZUALNYCH I NAJLEPSZYCH TWÓRCÓW GIER

  • Potęga procesów projektowych

    Zaawansowane narzędzia sprawdzone przez profesjonalistów — od rozrysowywania kadrów po produkcję. Dzięki częstym aktualizacjom zawsze masz dostęp do najnowszych technologii.

  • Wszystko, czego potrzebujesz

    Twórz niezwykłe efekty, realistyczne postacie 3D i imponujące środowiska do filmów, telewizji, gier i symulacji rzeczywistości wirtualnej.

  • Gotowość na nadchodzące wyzwania

    Zbuduj zaawansowany proces organizacji produkcji 3D przy tworzeniu złożonych symulacji, efektów i renderingów, aby sprostać nawet najbardziej wymagającym zadaniom — dziś i w przyszłości.

BOGACTWO OBRAZU

W studiu The Molecule szef ds. grafiki komputerowej — Todd Peleg — jest gotów sprostać każdemu wyzwaniu tworzenia efektów wizualnych w najróżniejszych scenach, od podniosłych po komiczne. Zespół Todda specjalizuje się w zwiększaniu siły wyrazu poprzez dodawanie (a często też usuwanie) elementów wizualnych. Wykorzystanie produktów dostępnych w kolekcji z zakresu mediów i rozrywki pozwala za każdym razem zachwycić publiczność.

Od wstępnych szkiców po ostatnie klatki gotowego materiału

Proces tworzenia grafiki 3D rozpoczyna się w programie Maya, gdzie artyści mogą tworzyć modele, szkielety, a nawet włosy wyjątkowo realistycznych postaci, korzystając z najnowocześniejszych narzędzi do generowania postaci.

Gdy trzeba kształtować dodatkowe szczegóły bądź generować mapy okluzji otoczenia, normalne lub przemieszczenia, z pomocą przychodzi oprogramowanie Mudbox.

Gdy wszystko jest gotowe do renderowania, ogromne możliwości sprawdzonego modułu Arnold pozwalają uzyskiwać doskonałe obrazy fotorealistyczne lub stylizowane, odpowiednio do potrzeb.

Westworld. Copyright HBO. Image courtesy Important Looking Pirates.

Westworld. Copyright HBO. Obraz wykorzystano za zgodą Important Looking Pirates.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Zyskaj pięciopak licencji na moduł Arnold wraz z subskrypcją kolekcji z zakresu mediów i rozrywki*.
Znajdź sprzedawcę.

Klienci z planem obsługi: To najlepsza pora, by przejść na subskrypcję i skorzystać z tej oferty specjalnej.

Skontaktuj się z ekspertem Autodesk i dowiedz się, w jaki sposób kolekcja z zakresu mediów i rozrywki pozwoli Twojej firmie przygotować się na każde zadanie projektowe. Zamów bezpłatną konsultację już teraz:

Dziękujemy

Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie

Specjalista Autodesk skontaktuje się wkrótce, aby omówić możliwości kolekcji Autodesk..