Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
To wysoce interaktywne spotkanie, pomaga w stworzeniu strategii cyfryzacji przedsiębiorstwa bazującej na pięciu kluczowych obszarach cyklu życia produktu: koncepcji, projekcie, produkcji, obsłudze klienta i usługach posprzedażowych. W efekcie firmy są w stanie podnieść swój potencjał innowacyjny i zyskać przewagę konkurencyjną wynikającą z trudno kopiowalnych innowacji procesowych i produktowych.
Warsztaty prowadzimy w ramach inicjatywy Przyszłość Polskiego Przemysłu. Ich celem jest pomoc właścicielom i kadrze zarządzającej polskich firm produkcyjnych i przemysłowych w praktycznym zastosowaniu nowoczesnych procesów i technologii po to, by mogły tworzyć lepsze produkty, zwiększać sprzedaż, generować większe zyski i konkurować na nowych rynkach zbytu.
Spotkania kierujemy do osób zajmujących kierownicze stanowiska w średnich i dużych firmach przemysłowych. Zapraszamy kierowników, dyrektorów i prezesów firm produkcyjnych i projektowych. Na warsztacie dedykowanym firmie powinni być obecni kierownicy wszystkich kluczowych działów w firmie zaangażowanych w poszczególne etapy procesu produkcji: od koncepcji, przez projekt, produkcję, sprzedaż do obsługi posprzedażowej klienta (w tym serwis pogwarancyjny) – maksymalnie 20 osób.
Warsztat przeprowadzony w firmie to pierwszy krok do zbudowania strategii digitalizacji. Pozwala określić wyzwania i zbudować wstępną mapę kluczowych obszarów wymagających optymalizacji i uporządkowania. Ułatwia zrozumienie potencjalnych barier we wprowadzaniu innowacji.
Drugim krokiem jest przeprowadzenie ankiety wśród pracowników firmy z różnych działów - zajmujących się produkcją jak i obsługą klienta czy operacjami. Wyniki ankiety pozwalają ustalić główne bariery wdrażania innowacji i podnoszenia produktywności w firmie, a w efekcie precyzyjnie określić strategię cyfryzacji przedsiębiorstwa.
Ilościowe wyniki ankiety w połączeniu z jakościowym wywiadem zebranym podczas warsztatów pozwalają na przedstawienie kompleksowej propozycji digitalizacji ze szczególnym uwzględnieniem połączenia procesu projektowego i produkcyjnego.
Weź udział w jednym z naszych warsztatów nt. innowacji, poznaj założenia Strategii Cyfrowej, którą możesz od ręki wdrożyć w swojej firmie oraz 5 kluczowych funkcji, które zmieniają sposób projektowania, tworzenia i sprzedaży produktów.
Wypełnij formularz kontaktowy, jesli chcesz wziąć udział w najbliższym warsztacie innowacyjnym lub chcesz abyśmy przeprowadzili pełny audyt procesów w Twojej firmie.
dr inż. Radosław Cieślak
Industry Executive Director, Autodesk
Przemysław Sokołowski
Senior Technical Sales Specialist, Autodesk
Joanna Kontkiewicz-Studzinska
Account Based Marketing Manager, Autodesk
Igor Wójcicki
Business Development Representative, Autodesk