Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Porównaj produkty
Produkty |
|
Płać za czas dostępu do najnowszych wersji oprogramowania Maya, obniżając w ten sposób koszty początkowe oraz zyskując indywidualne wsparcie przez Internet i możliwość korzystania z poprzednich wersji. Dowiedz się więcej. |
|||
---|---|---|---|
Miesięczna
|
— |
— |
|
Roczna
|
— |
— |
|
Wieloletnia (2 lata)
|
— |
— |
|
Wieloletnia (3 lata)
|
— |
— |
|
|
|
|
(Uwzględnia szacunkową wartość podatku VAT) |
Zestaw narzędzi do rzeźbienia |
|
|
|
Proces tworzenia kształtów |
|
|
|
Przyspieszony proces modelowania NEX |
|
|
|
Narzędzie do redukcji wieloboków |
|
|
|
Pętle krawędzi i pierścieni |
|
|
|
Obsługa OpenSubdiv |
|
|
|
Oparte na topologii narzędzia symetrii |
|
|
|
Narzędzie Quad draw |
|
|
|
Narzędzie Multicut |
|
|
|
Wybór farby |
|
|
|
Efekty Maya Paint Effects |
|
|
Zaawansowane procesy projektowe UV |
|
|
|
Integracja z Unfold 3D |
|
|
|
Obsługa wielu zestawów UV |
|
|
|
Zestawy UV dla wystąpień |
|
|
|
Narzędzie malowania tekstur 3D |
|
|
|
Biblioteka tekstur proceduralnych Substance |
|
|
|
Tekstury proceduralne 2D i 3D |
|
|
|
Obsługa plików PSD |
|
|
|
Mapy transferów |
|
|
|
Nanoszenie tekstur Turtle |
|
|
Edytor czasowy |
|
|
|
Zaktualizowany edytor wykresów |
|
|
|
Edytor planów animacji |
|
|
|
System animacji całego ciała HumanIK |
|
|
|
Szybka siatka |
|
|
|
Równoległe szacowanie siatek |
|
|
|
Nieograniczone warstwy animacji |
|
|
|
2 warstwy animacji |
|
|
|
Narzędzie klatek kluczowych sterowanych zbiorami |
|
|
|
Edytowalne tory ruchu |
|
|
|
Zapisywanie i ładowanie plików animacji ATOM |
|
|
|
Wiązania punktowe |
|
|
|
Wiązania skierowane |
|
|
|
Wiązania zorientowane |
|
|
|
Wiązania nadrzędne |
|
|
|
Wiązania wektorów słupkowych |
|
|
|
Wiązania skali |
|
|
|
Wiązania geometryczne |
|
|
|
Wiązania normalne |
|
|
|
Wiązania styczne |
|
|
Zestaw narzędzi do tworzenia ruchomych grafik
|
|
|
|
3D Type |
|
|
|
Ulepszony proces projektowania grafik wektorowych |
|
|
Funkcja zniekształcająca Delta Mush |
|
|
|
Nieliniowa funkcja zniekształcająca |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Kratowanie |
|
|
|
Kształt stopienia profili odkształceń |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Punkt na łuku |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Tekstura |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Folia termokurczliwa |
|
|
|
Tworzenie pokryć w oparciu o woksele geodezyjne |
|
|
|
Tworzenie pokryć w oparciu o mapę termiczną |
|
|
|
Malowanie wag pokrycia |
|
|
|
Narzędzie Geometria zastępcza |
|
|
|
System odkształcania mięśni Maya |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Marszczenie |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Zawijanie |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Rzeźbienie |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Miękka modyfikacja |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca skupiska |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Wstrząsanie |
|
|
|
Funkcja zniekształcająca Drut |
|
|
Narzędzia do tworzenia układu wielu kamer i zarządzania nimi |
|
|
|
Edycja klipów listy odtwarzania sekwencera |
|
|
|
Funkcja Grease Pencil |
|
|
Moduł renderujący Arnold |
|
|
|
Ustawienia renderowania |
|
|
|
Wektorowy moduł renderujący |
|
|
|
Okno sprzętowego modułu renderującego |
|
|
|
Interaktywny fotorealistyczny moduł renderujący (IPR) |
|
|
|
Toon Shader |
|
|
|
Możliwość nadpisywania zewnętrznych modułów renderowania rzutni |
|
|
|
Narzędzia Hypershade i Visor |
|
|
|
ShaderFX |
|
|
|
Zarządzanie kolorami |
|
|
|
Obsługa Microsoft DirectX 11 |
|
|
|
Efekty cieniowania w czasie rzeczywistym DX11 |
|
|
|
Obsługa HLSL i CgFX |
|
|
Platforma efektów proceduralnych Bifrost |
|
|
|
Generator dowolnych siatek elementarnych XGen |
|
|
|
Maya Fluid Effects |
|
|
|
Maya Fur |
|
|
|
Maya nHair |
|
|
|
Maya nParticles |
|
|
|
Maya nCloth |
|
|
|
Dynamika brył sztywnych i elastycznych |
|
|
|
Moduł Bullet Physics |
|
|
Obsługa skryptów w języku MEL |
|
|
|
Obsługa skryptów w języku Python |
|
|
|
Tworzenie niestandardowych wtyczek za pomocą SDK |
|
|
|
Tworzenie niestandardowych obiektów Maya |
|
|
|
Dostosowywanie interfejsu użytkownika do własnych narzędzi |
|
|
|
Obsługa Microsoft .NET API |
|
|
|
Obsługa wtyczek i narzędzi innych firm |
|
|
|
Tworzenie obiektów niestandardowych i wtyczek za pomocą interfejsu Maya C++ API |
|
|
|
Tworzenie niestandardowych narzędzi interfejsów użytkownika w środowisku programistycznym Qt |
|
|
|
Interfejs API rzutni Viewport 2.0 |
|
|
|
Łączność z silnikiem Stingray |
|
|
|
Funkcja eksportu Send to Unity |
|
|
|
Funkcja eksportu Send to Unreal |
|
|
|
Funkcja eksportu Send to Mudbox |
|
|
|
Narzędzie eksportu do gier |
|
|
|
Integracja z chmurą |
|
|
Edytor węzłów |
|
|
Odniesienia do plików |
|
|
Obsługa formatu Alembic |
|
|
Narzędzia zespołu sceny |
|
|
Automatyczne śledzenie kamery 3D |
|
|
Interfejs użytkownika edytora ścieżek plików |
|
|