• Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Pomoc

Informacje dotyczące produktów

Dodawanie oprogramowania i usług do koszyka

W sklepie Autodesk dostępne są licencje na najnowsze wersje naszych programów. Można tu również kupić usługi subskrypcyjne i opłacić umowy o pomocy technicznej.

Aby dodać oprogramowanie i usługi do koszyka:

  1. Wybierz odpowiednie oprogramowanie w" sklepie Autodesk". Kliknij nazwę oprogramowania, aby wyświetlić dostępne opcje licencjonowania.
  2. Wybierz typ licencji. Większość produktów jest dostępna tylko w subskrypcji. Możesz wybrać okres odnawiania i sposób pobierania opłat.
  3. Wybierz warunki licencji i poziom pomocy technicznej. Produkty w sklepie Autodesk są dostępne jedynie w wersji do pobrania. W sklepie Autodesk nie można zamówić nośników fizycznych.
  4. Kliknij polecenie" Dodaj do koszyka", aby dodać oprogramowanie i wybrane opcje do koszyka. Aby kontynuować zakupy, kliknij opcję kontynuuj zakupy.
  5. Po skompletowaniu zakupów kliknij opcję "Przejdź do bezpiecznej płatności".

Mam pytania dotyczące produktu

Proponujemy odwiedzić nasze Centrum produktów lub znaleźć autoryzowanego sprzedawcę Autodesk.

Czy w Sklepie Autodesk dostępna jest pełna oferta produktów?

Nie. Choć w Sklepie Autodesk można znaleźć większość produktów Autodesk, niektóre produkty i usługi nie są dostępne w sprzedaży internetowej.

Do pobrania dostępne są najnowsze wersje oprogramowania.

Szczegółowe informacje na temat wszystkich dostępnych produktów zawiera lista produktów.

Czy oferujecie zniżki lub inne ceny specjalne w przypadku dużych zamówień?

Obecnie nie oferujemy żadnych zniżek na duże zamówienia. Cena widoczna w sklepie Autodesk jest ceną sprzedaży. Wszelkie oferty specjalne i promocje są opisane na stronach produktów i uwzględniane w koszyku.

Informacje dotyczące subskrypcji

Jakie korzyści daje subskrybowanie produktów Autodesk?

  • Zwiększaj produktywność dzięki najnowszym wersjom i aktualizacjom oprogramowania.
  • Sprawnie reaguj na zmieniające się potrzeby biznesowe poprzez łatwe dostosowywanie skali subskrypcji oprogramowania.
  • Płać tylko za oprogramowanie potrzebne i używane w danej chwili, unikając przy tym dużego wydatku początkowego.
  • Korzystaj z bezpośredniego wsparcia specjalistów pomocy technicznej, aby szybko rozwiązywać problemy bez opóźniania projektów.
  • W prosty sposób przypisuj koszty subskrypcji oprogramowania do konkretnych projektów i klientów.

Dowiedz się więcej tutaj.

Czym jest automatycznie odnawiana subskrypcja?

Subskrypcja umożliwia licencjonowanie oprogramowania komputerowego Autodesk na ustalony okres. Ułatwia spełnienie wielu potrzeb biznesowych i budżetowych dotyczących na przykład projektów ograniczonych w czasie czy też zatrudniania pracowników tymczasowych. Z subskrypcją wiążą się również inne korzyści, takie jak pomoc techniczna, dostęp do najnowszego oprogramowania i udoskonaleń produktów, a w niektórych przypadkach również do wybranych usług chmurowych.

Subskrypcje zakupione w sklepie Autodesk są odnawiane automatycznie. Na 45, 30 i 4 dni przed wygaśnięciem subskrypcji będziesz otrzymywać powiadomienia z instrukcjami odnawiania.

Subskrypcja obejmuje:

  • najnowszą wersję oprogramowania, poprzednie wersje i dostęp do aktualizacji;
  • pomoc techniczną, kursy online i dostępne wyłącznie dla subskrybentów newslettery;
  • dostęp do wybranych usług chmurowych;
  • uprawnienia do użytkowania na całym świecie.

Dowiedz się więcej tutaj.

Jak zaktualizować dane karty kredytowej powiązanej z automatycznym odnawianiem mojej subskrypcji?

Aby zaktualizować dane karty kredytowej używanej dla subskrypcji z automatycznym odnawianiem, kliknij tutaj i podaj adres e-mail i hasło odpowiadające zamówieniu. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz kliknąć tutaj, aby je odzyskać. Na stronie Dane płatności kliknij przycisk Edytuj, a następne zaktualizuj dane karty kredytowej. Kliknij przycisk Prześlij, aby zapisać podane informacje.

Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Ze względów bezpieczeństwa nigdy nie wysyłaj numeru karty kredytowej pocztą elektroniczną.

Jak anulować subskrypcję?

Aby anulować subskrypcję przed jej automatycznym odnowieniem:

  1. Kliknij tutaj, aby odszukać swoje zamówienie.
  2. Znajdź odpowiednie zamówienie i kliknij opcję" Zarządzaj planem automatycznego odnawiania". W momencie pojawienia się okna, wprowadź adres e-mail powiązany z zamówieniem oraz hasło.
  3. W sekcji "Stan planu automatycznego odnawiania "wybierz opcję anulowania automatycznego odnawiania.

Uwaga: nawet gdy anulujesz automatyczne odnawianie, nadal będziesz mieć dostęp do subskrybowanych produktów przez cały opłacony okres.

Anulowanie automatycznego odnawiania oznacza, że subskrypcja nie zostanie odnowiona z końcem okresu subskrypcji. Po anulowaniu automatycznego odnawiania dostęp do subskrybowanego produktu zostanie zablokowany po upływie bieżącego okresu subskrypcji.

Jednostki chmury

Czym są jednostki chmury?

Dowiedz się więcej o jednostkach chmury tutaj.
Pomoc techniczna do produktów

Jaka pomoc techniczna przysługuje mi w związku z zakupem?

W przypadku większości produktów kupowanych w "Sklepie Autodesk "przysługuje 90 dni bezpłatnej, internetowej pomocy technicznej Autodesk dotyczącej instalacji i konfiguracji. Okres 90 dni jest liczony od daty rejestracji.

Po zakupie otrzymasz wiadomość e-mail z opisem dostępnych opcji pomocy technicznej i informacjami na temat aktywacji. (Wiadomość e-mail jest wysyłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia). Dostępne opcje pomocy technicznej do innych produktów znajdują się na stronie szczegółów produktu oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

W razie pytań dotyczących spraw technicznych lub opcji pomocy technicznej innych niż początkowo dostępne skontaktuj się z działem pomocy technicznej Autodesk lub najbliższym autoryzowanym sprzedawcą Autodesk.

Jakie dodatki Service Pack i inne materiały do wybranego produktu mogę pobierać?

Korzystaj z najnowszych dodatków Service Pack i różnego rodzaju aktualizacji, aby utrzymywać aktualność używanych produktów Autodesk. Więcej informacji znajdziesz w naszym Centrum pobierania.

Jakie wymagania systemowe odnoszą się do moich produktów?

Odpowiednie wymagania systemowe znajdziesz na stronach poszczególnych produktów.

Szczegółowe informacje na temat zgodności systemów operacyjnych z najnowszymi i poprzednimi wersjami produktów można znaleźć w naszej sieci Knowledge Network.

Wyszukiwanie zamówienia Pobieranie produktów

Co zrobić przed pobraniem?

Zanim rozpoczniesz pobieranie oprogramowania, sprawdź ustawienia następujących produktów, aby nie ingerowały one w proces pobierania:

  • Pliki cookie : blokują pobieranie plików z niezatwierdzonych witryn.
  • Programy antywirusowe: podejmują próby blokowania lub skanowania pobieranych plików. Grozi to uszkodzeniem pobranych danych.
  • Programy monitorujące pobieranie: programy takie jak GoZilla!™ i NetZip są niezgodne z naszym serwerem i niekiedy powodują blokowanie lub zatrzymywanie pobierania.
  • Wygaszacze ekranu: w niektórych przypadkach wygaszacz ekranu może zakłócać pobieranie. Jeśli podczas pobierania włączy się wygaszacz ekranu, tymczasowo go wyłącz do czasu zakończenia pobierania.

Jak pobrać produkt?

Dostęp do produktu możesz uzyskać z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymasz w ciągu 24 do 48 godzin po złożeniu zamówienia.

  1. Zaloguj się na swoje konto Autodesk na stronie manage.autodesk.com.
  2. Na stronie"produkty i usługi "znajdź oprogramowanie, które chcesz pobrać. Kliknij strzałkę obok nazwy produktu, aby rozwinąć zasobnik ze szczegółowymi informacjami o produkcie.
  3. Kliknij opcję "Pobieranie".
  4. W oknie wyskakującym Pobieranie wybierz odpowiednie wartości w polach Wersja, Platforma i Język, aby zobaczyć dostępne opcje pobierania.

Gdzie zapisać pobierany plik?

Plik możesz zapisać w dowolnym miejscu, ale zapamiętaj jego lokalizację i nazwę. Aby plik było łatwiej znaleźć, zalecamy pobranie go na pulpit.

Uwaga: nie zmieniaj nazwy pobieranego pliku. Zmiana nazwy może spowodować problemy podczas instalacji.

Co się stanie, gdy rozpocznę pobieranie?

Podczas pobierania będzie wyświetlany pasek stanu pokazujący czas pozostały do końca. Przycisk pauzy/odtwarzania z prawej strony paska stanu umożliwia wstrzymywanie i wznawianie pobierania.

Co zrobić, jeśli pobieranie zostanie zatrzymane przed ukończeniem?

Jeśli pobieranie zostanie zatrzymane lub przerwane przed ukończeniem, naciśnij ponownie przycisk "Rozpocznij pobieranie". Powinno nastąpić wznowienie pobierania od miejsca, w którym zostało przerwane.

W moim zamówieniu nie widzę przycisku pobierania

Są dwie sytuacje, w których przycisk pobierania nie jest wyświetlany na stronie zamówienia:

  • Osiągnięto maksymalną dozwoloną liczbę pobrań.
  • Minął okres pobierania, wynoszący 30 dni od daty złożenia zamówienia.

Jeśli uważasz, że pobieranie powinno być możliwe lub chcesz pobrać produkt po upływie 30 dni od daty zamówienia, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

Jak mogę ponownie pobrać zakupione oprogramowanie?

Aby ponownie pobrać oprogramowanie w ciągu 30 dni od zakupu, zaloguj się na stronie Historia zamówień i kliknij przycisk Rozpocznij pobieranie.

Wyszukiwanie zamówienia

Czy pobieranie znaczy to samo, co instalowanie?

Nie. Pobranie to tylko sam transfer pliku. Zainstalowanie polega na rozpakowaniu tego pliku i załadowaniu oprogramowania na komputer. Po pomyślnym pobraniu pliku uruchamiany jest instalator Autodesk, który poprowadzi Cię przez proces instalacji. Szczegółowe informacje dotyczące instalacji podano w sekcji Instalacja i aktywacja.

Instalacja i aktywacja

Filmy dotyczące instalowania produktów

Zobacz nasze materiały pomocy dotyczące instalacji i aktywacji.

Jak zainstalować zakupiony produkt?

Aby uzyskać pomoc w instalacji oprogramowania, zapoznaj się z samouczkami wideo, grupami dyskusyjnymi i innymi informacjami na stronie Pobieranie i instalowanie.

Gdzie znajdę pobrany plik?

Miejsce zapisu pobieranego pliku jest widoczne w oknie dialogowym Zapisz jako. (Jeśli znasz nazwę pliku, możesz go wyszukać na komputerze).

Uwaga: nie zmieniaj nazwy pobieranego pliku. Zmiana nazwy może spowodować problemy podczas instalacji.

Chcę ponownie zainstalować oprogramowanie zakupione w formie materiałów do pobrania

Najpierw ponownie pobierz plik ze strony Historia zamówień. W tym celu możesz przejść na stronę Historia zamówień w Sklepie Autodesk lub znaleźć link podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia i kliknąć opcję Rozpocznij pobieranie. Po pobraniu pliku przejdź do lokalizacji, w której został on zapisany, i dwukrotnie go kliknij, aby rozpocząć instalację.

Jak przejść z wersji testowej na subskrypcję?

Najpierw musisz kupić subskrypcję używanego oprogramowania. Można to zrobić na stronie produktu w "Sklepie Autodesk" lub klikając przycisk "Kup"w oknie wyskakującym wyświetlanym podczas uruchamiania wersji testowej.

Następnie wpisz numer seryjny i klucz produktu, które znajdziesz na swoim koncie w portalu Autodesk Account. Aby odnaleźć numer seryjny i klucz produktu, zaloguj się i kliknij opcję "Zarządzanie". Kliknij strzałkę obok zakupionego produktu, aby wyświetlić informacje o licencji.

Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami, aby przejść z wersji testowej na subskrypcję.

Skąd wziąć numer seryjny?

Numer seryjny i klucz produktu znajdziesz na swoim koncie w portalu Autodesk Account. Odpowiednie instrukcje są dostępne tutaj.

Wyszukiwanie zamówienia

Mój numer seryjny nie działa

Jeśli numer seryjny nie działa, upewnij się, że został poprawnie wpisany. Najłatwiej wprowadzić numer seryjny poprzez skopiowanie i wklejenie. (Numer seryjny znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia oraz na stronie Szczegóły zamówienia).

Podczas rejestrowania i aktywowania produktu upewnij się, że wprowadzono poprawne dane w polach nazwy produktu, wersji (roku wydania) i typu licencji.

Wyszukiwanie zamówienia

Informacje o zamówieniu

Jaki jest stan mojego zamówienia?

Kliknij tutaj, aby znaleźć swoje zamówienie.

Jakie akceptujecie formy płatności?

Akceptujemy karty Visa, MasterCard i American Express oraz płatności PayPal. Na naszym bezpiecznym serwerze możesz bez obaw podać cały numer karty kredytowej, ponieważ wszystkie przesyłane informacje są szyfrowane.

Czy mogę złożyć zamówienie, jeśli nie mam karty kredytowej?

Poza kartami kredytowymi akceptujemy też płatności za pośrednictwem systemu PayPal.

Jak zaktualizować dane karty kredytowej powiązanej z automatycznym odnawianiem mojej subskrypcji oprogramowania lub usługi chmurowej?

Aby zaktualizować numer lub datę ważności karty kredytowej powiązanej z automatycznym odnawianiem subskrypcji, kliknij tutaj. Wpisz adres e-mail i hasło powiązane z zamówieniem. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj, aby je odzyskać. Zaloguj się na stronę "Dane płatności", kliknij przycisk Edytuj i zaktualizuj dane karty kredytowej. Kliknij przycisk Prześlij, aby zapisać zmiany.

Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z działem pomocy technicznej. Ze względów bezpieczeństwa nigdy nie wysyłaj numeru karty kredytowej pocztą elektroniczną.

Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?

W przypadku zakupu produktów do pobrania obciążenie karty kredytowej następuje w chwili zakupu.

Jak obciążenie będzie wyglądać na wyciągu z karty kredytowej?

Obciążenie będzie widoczne na wyciągu z karty kredytowej z nazwą sprzedawcy DRI*Autodesk, Inc.

Potrzebna mi kopia faktury

Kliknij tutaj, aby znaleźć swoje zamówienie.

Jakie dane mam wpisać w polach imienia, nazwiska i adresu na ekranie informacji rozliczeniowych?

Wpisz swoje imię, nazwisko i adres dokładnie w takiej samej postaci jak na wyciągu z karty kredytowej.

Czy numer karty kredytowej może zawierać odstępy lub kreski?

Nie. Numer karty kredytowej należy wpisać jako nieprzerwany ciąg cyfr.

Dlaczego system nie przyjmuje mojej karty kredytowej?

Może być wiele przyczyn niepowodzenia płatności kartą kredytową. Być może karta utraciła ważność lub osiągnięto limit płatności. Mógł też wystąpić błąd techniczny po stronie Twojego lub naszego banku. W razie problemów skontaktuj się z działem pomocy technicznej. Pamiętaj o podaniu numerów wszelkich wyświetlanych komunikatów o błędach oraz numeru zamówienia widocznego w koszyku.

Nie dotarła do mnie wiadomość e-mail z potwierdzeniem

Być może wiadomość trafiła do folderu ze spamem, wiadomościami masowymi lub śmieciami. Poniżej podajemy informacje dotyczące rozwiązywania tego problemu dla kilku popularnych aplikacji i usług.


DOSTAWCY USŁUG INTERNETOWYCH (ISP)

Niektórzy dostawcy poczty elektronicznej filtrują wiadomości na podstawie treści, tematu lub adresu nadawcy. Wiadomości mogą być automatycznie kierowane do folderu ze spamem, wiadomościami masowymi lub śmieciami. Upewnij się, że adresy w domenach @digitalriver.com i @autodesk.com znajdują się na liście dozwolonych nadawców (białej liście) i w Twojej książce adresowej. Dostawcy usług internetowych często nie informują o stosowaniu takich filtrów, więc koniecznie powiadom swojego dostawcę, że chcesz otrzymywać wiadomości e-mail od nas.

FILTRY SPAMU I PROGRAMY POCZTOWE

Jeśli niedawno zainstalowano nowy program pocztowy lub oprogramowanie mające ograniczyć ilość niepożądanych wiadomości, sprawdź jego ustawienia. Ustawienia domyślne są często zbyt restrykcyjne i wymagają dostosowania. Poniżej podajemy ogólne wskazówki, dzięki którym wszystkie nasze wiadomości powinny w przyszłości prawidłowo docierać do Twojej skrzynki odbiorczej.

  • AOL

    Sprawdź folder Spam. Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję This Is Not Spam (To nie jest spam).

    Aby uniknąć niezamierzonego filtrowania naszych wiadomości:

    1. Na pasku zadań w górnej części okna AOL kliknij opcję Mail (Poczta).
    2. Wybierz opcję Block Unwanted Mail (Blokowanie niepożądanych wiadomości).
    3. Kliknij opcję Custom Sender List (Niestandardowa lista nadawców).
    4. Wybierz opcję" Allow Only The Senders And Domains Listed Below "(Dopuszczaj tylko poniższych nadawców i domeny).
    5. Wpisz domeny @digitalriver.com i @autodesk.com.
    6. Kliknij przycisk Save (Zapisz).
  • HOTMAIL

    Sprawdź folder Junk Email (Wiadomości-śmieci). Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję Not Junk (To nie jest śmieć). Dzięki temu w przyszłości nasze wiadomości powinny prawidłowo docierać do Twojej skrzynki odbiorczej.

    Aby uniknąć niezamierzonego filtrowania naszych wiadomości w przyszłości:

    1. Kliknij opcję" Mail" (Poczta), a następnie link Options (Opcje) obok linku Help (Pomoc).
    2. Kliknij opcję" Junk Email Protection" (Ochrona przed wiadomościami-śmieciami).
    3. Kliknij opcję Safe List (Lista bezpiecznych).
    4. Wpisz domeny @digitalriver.com i @autodesk.com.
    5. Kliknij przycisk" Add"(Dodaj).
  • YAHOO

    Sprawdź folder Bulk Email (Wiadomości masowe). Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję Not Spam (To nie jest spam).

  • GMAIL

    Sprawdź folder Spam. Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję To nie jest spam.

  • OUTLOOK

    Sprawdź folder Wiadomości-śmieci. Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję To nie jest wiadomość-śmieć.

    Aby uniknąć niezamierzonego filtrowania naszych wiadomości w przyszłości:

    1. Otwórz stronę Opcje wiadomości-śmieci.
    2. Wybierz opcję Bezpieczni nadawcy i kliknij przycisk Dodaj.
    3. Wpisz @digitalriver.com i @autodesk.com, a następnie kliknij przycisk OK.
    4. Kliknij przycisk OK, aby zakończyć.
Zwroty i rezygnacje

Jakie są zasady zwrotu pieniędzy?

Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy za miesięczną subskrypcję kupioną w sklepie internetowym Autodesk, należy zwrócić ją w ciągu 15 dni od zakupu początkowego lub odnowienia. W przypadku planu obsługi bądź subskrypcji rocznej lub wieloletniej należy zainicjować zwrot produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu lub odnowienia.

Zgodnie z tymi zasadami terminy są liczone od dnia otrzymania płatności. Zasady dotyczą wyłącznie nowych i odnawianych subskrypcji i planów obsługi zakupionych za pośrednictwem firmy Digital River. Zasady nie mają zastosowania do żadnych innych produktów, usług ani ofert. Przykładowe oferty tego rodzaju to między innymi usługi doradztwa, subskrypcje platform (np. Autodesk® Forge), prawa eksterytorialne, jednostki chmury oraz opłaty członkowskie i podobne.

Jak wnioskować o zwrot pieniędzy?

Jeśli zamówienie spełnia wymagania naszych zasad zwrotu określone w sekcji „Jakie są zasady zwrotu pieniędzy?”, zapoznaj się z instrukcjami na stronie Zakup lub zwrot produktu. Wpisz numer zamówienia podany w potwierdzeniu e-mail lub adres e-mail powiązany z zamówieniem, a następnie wybierz z menu rozwijanego opcję Zwróć zamówienie.

Kiedy zwrot zostanie uznany na mojej karcie?

Gdy zwrot pieniędzy zostanie zatwierdzony i przetworzony przez Digital River, środki zostaną przekazane przy użyciu zarejestrowanej w systemie metody płatności. Zwroty na karty kredytowe są zwykle księgowane w ciągu 5–7 dni roboczych, natomiast w przypadku innych metod płatności może to potrwać dłużej. W razie znacznego opóźnienia zwrotu pieniędzy skontaktuj się z działem obsługi klienta. Z chwilą przetworzenia zwrotu pieniędzy przez firmę Digital River następuje zablokowanie wszelkiego dostępu do powiązanego oprogramowania i usług.

Jak anulować subskrypcję?

Aby anulować subskrypcję przed następnym odnowieniem:

  1. Wyszukaj zamówienie. Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
  2. Kliknij opcję Zarządzaj planem automatycznego odnawiania. Jeśli pojawi się taki monit, wprowadź adres e-mail i hasło powiązane z zamówieniem.
  3. W sekcji Stan planu automatycznego odnawiania wybierz opcję anulowania automatycznego odnawiania.

Uwaga: nawet gdy anulujesz automatyczne odnawianie, nadal będziesz mieć dostęp do subskrypcji przez cały opłacony okres. Anulowanie automatycznego odnawiania oznacza, że subskrypcja nie zostanie odnowiona z końcem okresu subskrypcji. Po anulowaniu automatycznego odnawiania dostęp do bieżącej subskrypcji zakończy się po upływie okresu subskrypcji.

Prywatność i bezpieczeństwo

Jakie stosujecie zasady ochrony prywatności?

Kliknij tutaj, aby wyświetlić zasady ochrony prywatności firmy Digital River.

Co oznacza oferowana przez Digital River gwarancja „Bezpieczne i wolne od wirusów”?

Kupując w naszym sklepie, możesz mieć pewność całkowitego bezpieczeństwa. Kliknij tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Warunki

Zapoznaj się z pełnymi warunkami tutaj.

Odnawianie subskrypcji przez Internet

Jakie obowiązują warunki sprzedaży?

Szczegółowe informacje na temat warunków sprzedaży odnowionej subskrypcji znajdziesz na stronie Warunki.

Mam przypisanego sprzedawcę Autodesk. Czy po ręcznym odnowieniu subskrypcji sprzedawca się nie zmieni?

Przypisany sprzedawca pozostanie bez zmian, chyba że postanowisz wybrać innego.

Jak mogę ręcznie odnowić subskrypcję?

Jeśli masz subskrypcję z ręcznym odnawianiem, otrzymasz od Autodesk wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym odnowienie subskrypcji przez Internet. Subskrypcję możesz także odnowić w portalu Autodesk Account bądź za pośrednictwem sprzedawcy lub przedstawiciela handlowego Autodesk.

Czy przy odnawianiu subskrypcji mogę ją zmienić?

Zmiana produktów, liczby stanowisk, warunków umowy lub innych warunków subskrypcji wymaga zakupu nowej subskrypcji. Nową subskrypcję możesz kupić w sklepie internetowym Autodesk bądź za pośrednictwem przedstawiciela handlowego lub sprzedawcy Autodesk. Nowa subskrypcja będzie widoczna w portalu Autodesk Account jako odrębne zamówienie.

Skąd będę wiedzieć, że odnowienie subskrypcji zostało przetworzone?

W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia powinna do Ciebie dotrzeć wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości z potwierdzeniem, sprawdź w folderach ze spamem i niechcianą pocztą. Jeśli nadal nie widzisz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z działem pomocy technicznej Autodesk.

Czy po odnowieniu subskrypcji nadal będę mieć dostęp do dotychczasowych korzyści?

Jeśli w chwili odnowienia subskrypcja jest aktywna, będziesz mieć nieprzerwany dostęp do korzyści. Jeśli subskrypcja wygaśnie, zanim ją odnowisz, korzyści będą ponownie dostępne od chwili przetworzenia odnowienia przez Autodesk. Mogą jednak upłynąć maksymalnie trzy dni, nim odnowienie będzie widoczne w portalu Autodesk Account.

Czy mogę zmienić sprzedawcę mojej subskrypcji?

Zmiana sprzedawcy jest możliwa w przypadku subskrypcji z odnawianiem ręcznym. (Sprzedawcą wszystkich subskrypcji z odnawianiem automatycznym jest firma Digital River). Aby zmienić sprzedawcę, skontaktuj się z pomocą techniczną Autodesk. Aby znaleźć sprzedawcę Autodesk najlepiej odpowiadającego Twoim potrzebom, zapoznaj się ze stroną Autoryzowani partnerzy Autodesk.

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Aby sprawdzić status zamówienia, postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie Wyszukiwanie zamówienia.

Kiedy jest pobierana opłata za odnowienie subskrypcji?

Firma Digital River pobierze opłatę z zastosowaniem ustawionej metody płatności po przetworzeniu zamówienia przez Autodesk i udostępnieniu zakupionego oprogramowania lub usług przez Internet.

Jaka nazwa sprzedawcy będzie widoczna na wyciągu z karty kredytowej?

Sprzedawca widoczny na wyciągu z karty kredytowej to DRI*Autodesk, Inc.

Jak uzyskać kopię faktury?

W przypadku subskrypcji z odnawianiem ręcznym postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie Wyszukiwanie zamówienia, aby znaleźć zamówienie lub uzyskać kopię faktury.

Nadal potrzebujesz pomocy?