Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
The following shopping tools can help you decide which software product is right for your project:
Nie. Choć w Sklepie Autodesk można znaleźć większość produktów Autodesk, niektóre produkty i usługi nie są dostępne w sprzedaży internetowej.
Do pobrania dostępne są najnowsze wersje oprogramowania.
Szczegółowe informacje na temat wszystkich dostępnych produktów zawiera lista produktów.
Obecnie nie oferujemy żadnych zniżek na duże zamówienia. Cena widoczna w sklepie Autodesk jest ceną sprzedaży. Wszelkie oferty specjalne i promocje są opisane na stronach produktów i uwzględniane w koszyku.
Dowiedz się więcej tutaj.
Subskrypcja umożliwia licencjonowanie oprogramowania komputerowego Autodesk na ustalony okres. Ułatwia spełnienie wielu potrzeb biznesowych i budżetowych dotyczących na przykład projektów ograniczonych w czasie czy też zatrudniania pracowników tymczasowych. Z subskrypcją wiążą się również inne korzyści, takie jak pomoc techniczna, dostęp do najnowszego oprogramowania i udoskonaleń produktów, a w niektórych przypadkach również do wybranych usług chmurowych.
Subskrypcje zakupione w sklepie Autodesk są odnawiane automatycznie. Na 45, 30 i 4 dni przed wygaśnięciem subskrypcji będziesz otrzymywać powiadomienia z instrukcjami odnawiania.
Subskrypcja obejmuje:
Dowiedz się więcej tutaj.
For orders placed on or after 14 Dec 2020:
Go to Autodesk Account and click on the product and Change your payment method.
For orders placed between 9 Dec 2019 - 14 Dec 2020:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
Aby zaktualizować dane karty kredytowej używanej dla subskrypcji z automatycznym odnawianiem, kliknij tutaj i podaj adres e-mail i hasło odpowiadające zamówieniu. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz kliknąć tutaj, aby je odzyskać. Na stronie Dane płatności kliknij przycisk Edytuj, a następne zaktualizuj dane karty kredytowej. Kliknij przycisk Prześlij, aby zapisać podane informacje.
Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Ze względów bezpieczeństwa nigdy nie wysyłaj numeru karty kredytowej pocztą elektroniczną.
Aby anulować subskrypcję przed jej automatycznym odnowieniem:
For orders placed on or after 14 Dec 2020:
Sign in to your account at manage.autodesk.com and under Billing and Orders > Subscriptions and Contracts, click on the product and toggle auto-renew OFF.
For orders placed between 9 Dec 2019 - 14 Dec 2020:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
Uwaga: nawet gdy anulujesz automatyczne odnawianie, nadal będziesz mieć dostęp do subskrybowanych produktów przez cały opłacony okres.
Anulowanie automatycznego odnawiania oznacza, że subskrypcja nie zostanie odnowiona z końcem okresu subskrypcji. Po anulowaniu automatycznego odnawiania dostęp do subskrybowanego produktu zostanie zablokowany po upływie bieżącego okresu subskrypcji.
Zanim rozpoczniesz pobieranie oprogramowania, sprawdź ustawienia następujących produktów, aby nie ingerowały one w proces pobierania:
Dostęp do produktu możesz uzyskać z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymasz w ciągu 24 do 48 godzin po złożeniu zamówienia.
Plik możesz zapisać w dowolnym miejscu, ale zapamiętaj jego lokalizację i nazwę. Aby plik było łatwiej znaleźć, zalecamy pobranie go na pulpit.
Uwaga: nie zmieniaj nazwy pobieranego pliku. Zmiana nazwy może spowodować problemy podczas instalacji.
Podczas pobierania będzie wyświetlany pasek stanu pokazujący czas pozostały do końca. Przycisk pauzy/odtwarzania z prawej strony paska stanu umożliwia wstrzymywanie i wznawianie pobierania.
Jeśli pobieranie zostanie zatrzymane lub przerwane przed ukończeniem, naciśnij ponownie przycisk "Rozpocznij pobieranie". Powinno nastąpić wznowienie pobierania od miejsca, w którym zostało przerwane.
Są dwie sytuacje, w których przycisk pobierania nie jest wyświetlany na stronie zamówienia:
Jeśli uważasz, że pobieranie powinno być możliwe lub chcesz pobrać produkt po upływie 30 dni od daty zamówienia, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.
Nie. Pobranie to tylko sam transfer pliku. Zainstalowanie polega na rozpakowaniu tego pliku i załadowaniu oprogramowania na komputer. Po pomyślnym pobraniu pliku uruchamiany jest instalator Autodesk, który poprowadzi Cię przez proces instalacji. Szczegółowe informacje dotyczące instalacji podano w sekcji Instalacja i aktywacja.
Zobacz nasze materiały pomocy dotyczące instalacji i aktywacji.
Aby uzyskać pomoc w instalacji oprogramowania, zapoznaj się z samouczkami wideo, grupami dyskusyjnymi i innymi informacjami na stronie Pobieranie i instalowanie.
Miejsce zapisu pobieranego pliku jest widoczne w oknie dialogowym Zapisz jako. (Jeśli znasz nazwę pliku, możesz go wyszukać na komputerze).
Uwaga: nie zmieniaj nazwy pobieranego pliku. Zmiana nazwy może spowodować problemy podczas instalacji.
Najpierw musisz kupić subskrypcję używanego oprogramowania. Można to zrobić na stronie produktu w "Sklepie Autodesk" lub klikając przycisk "Kup"w oknie wyskakującym wyświetlanym podczas uruchamiania wersji testowej.
Następnie wpisz numer seryjny i klucz produktu, które znajdziesz na swoim koncie w portalu Autodesk Account. Aby odnaleźć numer seryjny i klucz produktu, zaloguj się i kliknij opcję "Zarządzanie". Kliknij strzałkę obok zakupionego produktu, aby wyświetlić informacje o licencji.
Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami, aby przejść z wersji testowej na subskrypcję.
For orders placed on or after 14 Dec 2020:
Go to Autodesk Account to see your order status.
For orders placed between 9 Dec 2019 - 14 Dec 2020:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
Kliknij tutaj, aby znaleźć swoje zamówienie.
Akceptujemy karty Visa, MasterCard i American Express oraz płatności PayPal. Na naszym bezpiecznym serwerze możesz bez obaw podać cały numer karty kredytowej, ponieważ wszystkie przesyłane informacje są szyfrowane.
Poza kartami kredytowymi akceptujemy też płatności za pośrednictwem systemu PayPal.
W przypadku zakupu produktów do pobrania obciążenie karty kredytowej następuje w chwili zakupu.
Obciążenie będzie widoczne na wyciągu z karty kredytowej z nazwą sprzedawcy “Autodesk ADY” lub “DRI*Autodesk, Inc.”
Depending on the order, sales tax may be calculated and charged. Sales tax charges are calculated based on your location and appear on the order review screen after you enter your billing address.
For orders placed on or after 14 Dec 2020:
Go to Autodesk Account Order History and click on the product.
For orders placed between 9 Dec 2019 - 14 Dec 2020:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
Kliknij tutaj, aby znaleźć swoje zamówienie.
Może być wiele przyczyn niepowodzenia płatności kartą kredytową. Być może karta utraciła ważność lub osiągnięto limit płatności. Mógł też wystąpić błąd techniczny po stronie Twojego lub naszego banku. W razie problemów skontaktuj się z działem pomocy technicznej. Pamiętaj o podaniu numerów wszelkich wyświetlanych komunikatów o błędach oraz numeru zamówienia widocznego w koszyku.
Być może wiadomość trafiła do folderu ze spamem, wiadomościami masowymi lub śmieciami. Poniżej podajemy informacje dotyczące rozwiązywania tego problemu dla kilku popularnych aplikacji i usług.
Niektórzy dostawcy poczty elektronicznej filtrują wiadomości na podstawie treści, tematu lub adresu nadawcy. Wiadomości mogą być automatycznie kierowane do folderu ze spamem, wiadomościami masowymi lub śmieciami. Upewnij się, że adresy w domenach @digitalriver.com i @autodesk.com znajdują się na liście dozwolonych nadawców (białej liście) i w Twojej książce adresowej. Dostawcy usług internetowych często nie informują o stosowaniu takich filtrów, więc koniecznie powiadom swojego dostawcę, że chcesz otrzymywać wiadomości e-mail od nas.
Jeśli niedawno zainstalowano nowy program pocztowy lub oprogramowanie mające ograniczyć ilość niepożądanych wiadomości, sprawdź jego ustawienia. Ustawienia domyślne są często zbyt restrykcyjne i wymagają dostosowania. Poniżej podajemy ogólne wskazówki, dzięki którym wszystkie nasze wiadomości powinny w przyszłości prawidłowo docierać do Twojej skrzynki odbiorczej.
Sprawdź folder Spam. Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję This Is Not Spam (To nie jest spam).
Aby uniknąć niezamierzonego filtrowania naszych wiadomości:
Sprawdź folder Junk Email (Wiadomości-śmieci). Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję Not Junk (To nie jest śmieć). Dzięki temu w przyszłości nasze wiadomości powinny prawidłowo docierać do Twojej skrzynki odbiorczej.
Aby uniknąć niezamierzonego filtrowania naszych wiadomości w przyszłości:
Sprawdź folder Bulk Email (Wiadomości masowe). Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję Not Spam (To nie jest spam).
Sprawdź folder Spam. Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję To nie jest spam.
Sprawdź folder Wiadomości-śmieci. Jeśli znajdziesz tam jedną z naszych wiadomości e-mail, wybierz ją i kliknij opcję To nie jest wiadomość-śmieć.
Aby uniknąć niezamierzonego filtrowania naszych wiadomości w przyszłości:
Here are some items to check if you encounter payment errors:
You may also try with a different card or choose a different payment method. If the issue persists, contact your bank.
Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy za miesięczną subskrypcję kupioną w sklepie internetowym Autodesk, należy zwrócić ją w ciągu 15 dni od zakupu początkowego lub odnowienia. W przypadku planu obsługi bądź subskrypcji rocznej lub wieloletniej należy zainicjować zwrot produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu lub odnowienia.
Zgodnie z tymi zasadami terminy są liczone od dnia otrzymania płatności. Zasady dotyczą wyłącznie nowych i odnawianych subskrypcji i planów obsługi zakupionych za pośrednictwem firmy Digital River. Zasady nie mają zastosowania do żadnych innych produktów, usług ani ofert. Przykładowe oferty tego rodzaju to między innymi usługi doradztwa, subskrypcje platform (np. Autodesk® Forge), prawa eksterytorialne, jednostki chmury oraz opłaty członkowskie i podobne.
Jeśli zamówienie spełnia wymagania naszych zasad zwrotu określone w sekcji „Jakie są zasady zwrotu pieniędzy?”, zapoznaj się z instrukcjami na stronie Zakup lub zwrot produktu. Wpisz numer zamówienia podany w potwierdzeniu e-mail lub adres e-mail powiązany z zamówieniem, a następnie wybierz z menu rozwijanego opcję Zwróć zamówienie.
Gdy zwrot pieniędzy zostanie zatwierdzony i przetworzony, środki zostaną przekazane przy użyciu zarejestrowanej w systemie metody płatności. Zwroty na karty kredytowe są zwykle księgowane w ciągu 5–7 dni roboczych, natomiast w przypadku innych metod płatności może to potrwać dłużej. W razie znacznego opóźnienia zwrotu pieniędzy skontaktuj się z działem obsługi klienta. Z chwilą przetworzenia zwrotu pieniędzy przez firmę Digital River następuje zablokowanie wszelkiego dostępu do powiązanego oprogramowania i usług.
Aby anulować subskrypcję przed następnym odnowieniem:
For orders placed on or after 14 Dec 2020:
Sign in to your account at manage.autodesk.com and click Billing and Orders > Subscriptions and Contracts then toggle auto-renew OFF.
For orders placed between 9 Dec 2019 - 14 Dec 2020:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
Uwaga: nawet gdy anulujesz automatyczne odnawianie, nadal będziesz mieć dostęp do subskrypcji przez cały opłacony okres. Anulowanie automatycznego odnawiania oznacza, że subskrypcja nie zostanie odnowiona z końcem okresu subskrypcji. Po anulowaniu automatycznego odnawiania dostęp do bieżącej subskrypcji zakończy się po upływie okresu subskrypcji.
Zapoznaj się z pełnymi warunkami tutaj.
Szczegółowe informacje na temat warunków sprzedaży odnowionej subskrypcji znajdziesz na stronie Warunki.
Przypisany sprzedawca pozostanie bez zmian, chyba że postanowisz wybrać innego.
Jeśli masz subskrypcję z ręcznym odnawianiem, otrzymasz od Autodesk wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym odnowienie subskrypcji przez Internet. Subskrypcję możesz także odnowić w portalu Autodesk Account bądź za pośrednictwem sprzedawcy lub przedstawiciela handlowego Autodesk.
Zmiana produktów, liczby stanowisk, warunków umowy lub innych warunków subskrypcji wymaga zakupu nowej subskrypcji. Nową subskrypcję możesz kupić w sklepie internetowym Autodesk bądź za pośrednictwem przedstawiciela handlowego lub sprzedawcy Autodesk. Nowa subskrypcja będzie widoczna w portalu Autodesk Account jako odrębne zamówienie.
W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia powinna do Ciebie dotrzeć wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości z potwierdzeniem, sprawdź w folderach ze spamem i niechcianą pocztą. Jeśli nadal nie widzisz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z działem pomocy technicznej Autodesk.
Jeśli w chwili odnowienia subskrypcja jest aktywna, będziesz mieć nieprzerwany dostęp do korzyści. Jeśli subskrypcja wygaśnie, zanim ją odnowisz, korzyści będą ponownie dostępne od chwili przetworzenia odnowienia przez Autodesk. Mogą jednak upłynąć maksymalnie trzy dni, nim odnowienie będzie widoczne w portalu Autodesk Account.
Zmiana sprzedawcy jest możliwa w przypadku subskrypcji z odnawianiem ręcznym. (Sprzedawcą wszystkich subskrypcji z odnawianiem automatycznym jest firma Digital River). Aby zmienić sprzedawcę, skontaktuj się z pomocą techniczną Autodesk. Aby znaleźć sprzedawcę Autodesk najlepiej odpowiadającego Twoim potrzebom, zapoznaj się ze stroną Autoryzowani partnerzy Autodesk.
Zamówienia złożone począwszy od 9 grudnia 2019 r.:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
Aby sprawdzić status zamówienia, postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie Wyszukiwanie zamówienia.
Firma Digital River pobierze opłatę z zastosowaniem ustawionej metody płatności po przetworzeniu zamówienia przez Autodesk i udostępnieniu zakupionego oprogramowania lub usług przez Internet.
Sprzedawca widoczny na wyciągu z karty kredytowej to DRI*Autodesk, Inc.
Zamówienia złożone począwszy od 9 grudnia 2019 r.:
Zamówienia złożone przed 9 grudnia 2019 r.:
W przypadku subskrypcji z odnawianiem ręcznym postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie Wyszukiwanie zamówienia, aby znaleźć zamówienie lub uzyskać kopię faktury.