• Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Opcje dla planów obsługi

Autodesk wycofa plany obsługi 7 maja 2021 r. Gdy nadejdzie pora odnowienia planu obsługi, skorzystaj z dostępnych ofert zamiany, aby przejść na subskrypcję w promocyjnej cenie.

Korzyści z subskrypcji

Subskrybenci Autodesk zyskują wiele dodatkowych korzyści, takich jak wygodniejszy dostęp, elastyczna kontrola nad licencjami i narzędzia zapewniające lepszy wgląd w wykorzystanie.

Wygodniejszy dostęp

Zapewnij sobie dostęp do bogatej oferty najnowszych narzędzi, technologii i usług optymalnie dopasowanych do obecnych i przyszłych potrzeb.

Elastyczne mechanizmy kontroli

Zapewniaj zespołom dostęp do właściwych produktów i aktualizacji w odpowiednim czasie, aby skuteczniej zarządzać użytkownikami i kosztami.

Cenne informacje

Łatwe w obsłudze narzędzia do raportowania pomagają oceniać i analizować wykorzystanie produktów, wydatki, produktywność i przyszłe potrzeby.

Zamień stanowiska z planem obsługi i zaoszczędź

W najbliższym terminie odnowienia przejdź na subskrypcje przy utrzymaniu dotychczasowych kosztów. Pamiętaj, że 7 sierpnia 2020 r. ceny planów obsługi wzrosną o 20%.1

Licencja pojedyncza z planem obsługi

Zamień jedno stanowisko objęte planem obsługi na jedną subskrypcję.

Licencja sieciowa z planem obsługi

Skorzystaj z oferty 2 za 1 i zamień każde stanowisko licencji sieciowej na dwie subskrypcje dla nazwanych użytkowników.

Masz pakiet Design Suite lub Creation Suite?

Nie ma już możliwości odnawiania pakietów. Polecamy przejście na jedną z kolekcji branżowych, co pozwoli uzyskać dostęp do większej liczby narzędzi w cenie porównywalnej z dotychczasową.

Kolekcja Architecture, Engineering & Construction Collection

Zaawansowane narzędzia BIM i CAD dla projektantów, inżynierów i wykonawców. Obejmują programy Revit, AutoCAD, Civil 3D i wiele innych.

Kolekcja Product Design & Manufacturing Collection

Zapewnij sobie dostęp do profesjonalnych narzędzi do rozwoju produktów i planowania produkcji, w tym programów Inventor, AutoCAD, Fusion 360 i wielu innych.

Kolekcja Media & Entertainment
Collection

Zwiększ możliwości swojego studia w zakresie renderowania i symulacji, jednocześnie wyposażając grafików w wydajne narzędzia do modelowania i animacji.

Często zadawane pytania (FAQ)

Zobacz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące planów obsługi.

Co się stanie, jeśli plan obsługi wygaśnie?

Jeśli pozwolisz, by plan obsługi wygasł, używanie posiadanej licencji wieczystej nadal będzie możliwe. Nie będziesz już jednak mieć dostępu do korzyści wynikających z planu obsługi, takich jak dostępność najnowszego oprogramowania, pomoc techniczna i prawa do korzystania z poprzednich wersji produktów.

Czy ceny subskrypcji otrzymanych po zamianie stanowisk z planem obsługi będą rosnąć?

Skorzystanie z oferty zamiany licencji z planem obsługi na subskrypcję uprawnia do specjalnej zniżki przy kolejnych odnowieniach, dzięki czemu odnawianie będzie bardziej opłacalne od utrzymywania planu obsługi i znacznie tańsze od zakupu nowej subskrypcji. Aby zapewnić przejrzystość promocyjnych cen odnawiania, ustaliliśmy warunki cenowe aż do roku 2028.

Pod warunkiem nieprzerwanego odnawiania specjalna sugerowana cena detaliczna odnowienia nie wzrośnie o więcej niż 5% w latach 2021, 2023, 2025 i 2027. Sugerowana cena detaliczna odnowienia nie zmieni się w latach 2022, 2024, 2026 i 2028.2

Czy po przejściu na subskrypcję nadal będę mieć dostęp do swoich plików i danych?

Wszystkie pliki i dane utworzone w produktach z planem obsługi będą nadal dostępne po przejściu na subskrypcję.

Czy po przejściu na subskrypcję moje aplikacje i dane będą przechowywane w chmurze?

Objęte subskrypcją aplikacje oraz powiązane z subskrypcją dane użytkowników nadal są zapisywane na komputerze lokalnym. Aplikacje będące usługami chmurowymi są uruchamiane w chmurze, ale wybór miejsca przechowywania danych (w chmurze lub na komputerze lokalnym) należy do klienta.

Czy po przejściu na subskrypcję będę potrzebować dostępu do Internetu?

W przypadku subskrypcji dostęp do Internetu jest potrzebny tylko sporadycznie, aby co 30 dni sprawdzić ważność subskrypcji.

Czy nadal mogę odnowić plan obsługi?

Odnowienie planu obsługi będzie możliwe do 6 maja 2021 r., kiedy to plany obsługi zostaną ostatecznie wycofane i nie będzie już można ich odnawiać. Ponadto 7 sierpnia 2020 r. ceny odnawiania planów obsługi wzrosną o 20%.

Nadal masz pytania dotyczące opcji dostępnych dla klientów z planem obsługi?

Po prostu wypełnij formularz, a skontaktuje się z Tobą przedstawiciel Autodesk.

Dziękujemy! Wkrótce skontaktuje się z Tobą specjalista Autodesk zajmujący się odnowieniami, aby udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania i pomóc w dobraniu rozwiązania optymalnie dopasowanego do budżetu, potrzeb biznesowych i realizowanych projektów.