Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Zestawienie komponentów to wykaz elementów składających się na produkt. Informacje podane w zestawieniu komponentów to między innymi numery i ilości elementów, opisy części, etap cyklu życia i inne właściwości. Zarządzanie zestawieniami komponentów usprawnia dokumentowanie, śledzenie i sprawdzanie każdego komponentu produktu, przygotowywanie produktu do wytwarzania i znacznie więcej.
Wizualizuj i udostępniaj aktualne zestawienia komponentów oraz zarządzaj nimi w całej organizacji.
Konfiguruj ustrukturyzowane zestawienia komponentów wraz z elementami i zarządzaj nimi w scentralizowanym systemie, który umożliwia uprawnionym użytkownikom uzyskiwanie dostępu do potrzebnych informacji w każdej chwili. Dopilnuj, aby informacje o częściach składowych i zespołach były łatwe w nawigowaniu i zrozumiałe. Stosuj kontrolę wersji, aby wszyscy zawsze korzystali z właściwej wersji, minimalizując tym samym ryzyko błędów i poprawek na dalszych etapach.
Łatwo definiuj wiele konfigurowalnych widoków zestawień komponentów, aby każdy pracownik otrzymywał kontekstowe informacje o produkcie odpowiadające jego potrzebom. Dostarczaj informacje o produktach w czasie rzeczywistym uczestnikom projektów z całej organizacji, aby wspomagać podejmowanie decyzji i przyspieszać realizację procesów. Uwzględniaj dostawców i klientów w specjalistycznych procesach z wykorzystaniem kontroli dostępu.
Zamiast ręcznie zarządzać arkuszami kalkulacyjnymi, twórz inżynieryjne zestawienia komponentów w tej samej aplikacji PDM, której używasz do zarządzania danymi projektowymi. Dzięki temu zestawienia będą zawsze zgodne z najnowszymi danymi projektowymi i rozwojowymi produktów. Tak utworzone zestawienie komponentów można udostępniać kolejnym uczestnikom procesu, takim jak działy zamówień, produkcji, kontroli jakości i serwisu, aby wszyscy dysponowali kompletną definicją produktu, a dzięki temu mogli poprawiać parametry produktu i wyniki biznesowe.
Przesłane pliki i dokumenty związane z produktem są załączane do elementów i zestawień komponentów, dzięki czemu zawsze używane są prawidłowe specyfikacje, procedury i rysunki.
Szybka i intuicyjna wyszukiwarka w połączeniu z funkcją wskazywania miejsc wykorzystania pomaga szybko znajdować potrzebne informacje o produkcie. Dzięki temu można dokładnie sprawdzić produkty wyprodukowane lub dostarczone w określonym dniu.
Łatwo porównuj zestawienia komponentów z różnych wersji i konfiguracji. Szybko identyfikuj zmiany wprowadzone w nowej wersji produktu. Analizuj wcześniejsze iteracje produktu w celu mierzenia poziomu zgodności.
Podczas tego webinarium dowiesz się, jak wykorzystywać zarządzanie cyklem życia produktu do konfigurowania aktualnych zestawień komponentów, zarządzania nimi i udostępniania ich w całej organizacji oraz do interaktywnego porównywania zestawień komponentów i identyfikowania wyróżnionych wizualnie zmian. Zobaczysz również, jak usprawniać współpracę poprzez dołączanie dostawców i klientów do określonych procesów, zarządzać kwalifikacją dostawców i zatwierdzonymi częściami od dostawców (AML/AVL), udostępniać działowi produkcji rysunki wraz z metadanymi i znacznie więcej.
Wykonaj ocenę biznesową PLM, aby odkryć dodatkowe korzyści z zarządzania cyklem życia produktu.
Dziękujemy za zainteresowanie.
Wypełnij formularz, aby porozmawiać z ekspertem produktowym o tym, jak zacząć korzystać z zarządzania cyklem życia produktu.