Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Zarządzanie jakością to zestaw procesów pomagających przewidywać i kontrolować potencjalne problemy z jakością produktów oraz reagować na nie. Procesy zgłaszania awarii w terenie i niezgodności w połączeniu z działaniami naprawczymi i zapobiegawczymi zapewniają efektywność i pełną widoczność. Zastosowanie procesu zmian w zamkniętej pętli obejmującej kontrolę jakości i inżynierię pozwala ulepszać projekty produktów.
Ulepszaj procesy kontroli jakości w całym cyklu rozwoju produktu i łańcuchu dostaw.
Zapobiegaj problemom związanym z projektami produktów lub dostawcami i szybko na nie reaguj. Uzyskaj pełen obraz kluczowych procesów i danych związanych z jakością, od zgłoszeń nieprawidłowości po dokumenty reklamacji, działania naprawcze i zapobiegawcze, analizy usterki i jej wpływu, raporty działań dostawców w zakresie jakości i zmiany inżynierskie.
Rozwiązanie zarządzania cyklem życia produktu obejmuje przepływy procesów zarządzania jakością, które można łatwo konfigurować odpowiednio do potrzeb organizacji, w tym:
Wszystkie trwające i zakończone procesy, w tym procesy dotyczące zmian i jakości, dają pełne możliwości śledzenia. W branżach wymagających ścisłej zgodności regulacyjnej można powiązać audyty zgodności z dokumentami ISO dla utrzymania pełnej ścieżki dokumentacji. Każdy etap każdego procesu dotyczącego jakości zawiera odwołanie do odpowiedniego produktu, aby utrzymać powiązania.
Obszary robocze zarządzania jakością stanowią centralną lokalizację danych dotyczących jakości, a wbudowane wykresy raportowania ułatwiają ocenę trendów jakościowych i zapobieganie usterkom przed ich wystąpieniem.
Zautomatyzowane procesy obsługi jakości umożliwiają wysyłanie przypisanym członkom zespołu zadań, przypomnień i eskalacji dotyczących pracy oczekującej na wykonanie.
Wykorzystuj scentralizowany system, aby udostępniać inżynierom informacje o jakości produktów i ich sprawności w terenie, a dzięki temu ulepszać projekty, identyfikować problemy z dostawcami i wprowadzać odpowiednie poprawki.
Podczas tego webinarium dowiesz się, w jaki sposób zarządzanie cyklem życia produktu (PLM) może pomóc w kontrolowaniu procesów zmian i poprawianiu jakości produktów poprzez połączone w zamkniętą pętlę procesy kontroli jakości sięgające od zgłoszeń niezgodności, przez zwroty, po żądania i zlecenia zmian inżynieryjnych. Zobaczysz też między innymi, jak zastosowanie konfigurowalnych procesów umożliwia śledzenie i rejestrowanie zmian projektów produktów w miarę ich wprowadzania oraz jak wbudowane raporty pomagają analizować trendy wskaźników jakości, aby skutecznie zapobiegać problemom.
Wykonaj ocenę biznesową PLM, aby odkryć dodatkowe korzyści z zarządzania cyklem życia produktu.
Dziękujemy za zainteresowanie.
Wypełnij formularz, aby porozmawiać z ekspertem produktowym o tym, jak zacząć korzystać z zarządzania cyklem życia produktu.