Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Korzyści dla subskrybentów

Korzyści dla subskrybentów

Subskrybowanie produktów Autodesk to najbardziej elastyczny i opłacalny sposób na korzystanie z najnowszych narzędzi programistycznych, projektowych i inżynieryjnych oraz wygodne zarządzanie nimi.

Zobacz wszystkie produkty

Masz już subskrypcję?

Zaloguj się, aby odnowić subskrypcję lub uzyskać dostęp do konta.

Odnowienie u sprzedawcy

KORZYŚCI Z SUBSKRYPCJI

Użytkownicy indywidualni, zespoły, firmy — teraz wszyscy mają większy wybór

Autodesk udostępnia różne opcje subskrypcji najlepiej dopasowane do potrzeb firmy — małej, średniej lub dużej.

Elastyczne okresy subskrypcji

Dzięki opcjom subskrypcji miesięcznej, kwartalnej*, rocznej i wieloletniej dostęp do oprogramowania Autodesk jest teraz łatwiejszy niż kiedykolwiek.

  • Płać za oprogramowanie tylko przez okres, w którym go potrzebujesz
  • Skuteczniej zarządzaj zmieniającym się zapotrzebowaniem na programy i budżetem
  • Uwzględniaj koszty oprogramowania w kosztach konkretnego projektu
  • Wypróbuj nowe narzędzia bez ponoszenia dużych kosztów początkowych

Dostęp dla jednego i wielu użytkowników

  • Dostęp dla jednego użytkownika — najlepsze rozwiązanie, gdy oprogramowania będzie używać jedna osoba
  • Dostęp dla wielu użytkowników* — idealne rozwiązanie, gdy z licencji na oprogramowanie ma korzystać wiele osób
  • *Opcja dostępna tylko u autoryzowanych sprzedawców, nie można z niej skorzystać przy zakupie online.

Dostęp do najnowszego oprogramowania

Wykupienie subskrypcji zapewnia natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji i ulepszeń produktów.

  • Zwiększaj wydajność dzięki dostępności najnowszych technologii bez czekania na następną wersję główną oprogramowania
  • Aktualizacje oprogramowania możesz instalować od razu lub wybrać porę najwygodniejszą dla całego zespołu
  • Wiele spośród dostępnych w subskrypcji programów instalowanych na komputerze lokalnym obsługuje też opcjonalne funkcje dostępu do usług Autodesk w chmurze, umożliwiających na przykład wykonywanie w chmurze renderowania wymagającego dużej mocy obliczeniowej

Więcej informacji na temat aktualizacji i wersji

Zobacz wszystkie usługi w chmurze

Więcej informacji o usługach w chmurze (angielski)

Pomoc techniczna

Pomożemy w szybkim rozwiązywaniu problemów. Każdy subskrybent ma dostęp do:

  • Specjalistów pomocy technicznej Autodesk — zamówienie rozmowy, czat online (ograniczona dostępność) lub kontakt przez e-mail.
  • Pomocy z użyciem zdalnego pulpitu — bezpieczny sposób bezpośredniego rozwiązywania problemów.
  • Zasobów online — dostęp do naszej bazy wiedzy z dokumentacją pomocy, samouczków, filmów szkoleniowych i pomocy na forach społeczności.

Używaj oprogramowania w dowolnym miejscu i korzystaj z poprzednich wersji

Narzędzia administracyjne

Subskrybowanie produktu Autodesk oznacza prostsze i sprawniejsze konfigurowanie oprogramowania i zarządzanie użytkownikami. Nie musisz przejmować się oprogramowaniem, a możesz skupić się na projektowaniu i wytwarzaniu.

Łatwe w obsłudze narzędzia administracyjne umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie licencjami na oprogramowanie, liczbą stanowisk i stopniem wykorzystania w portalu Autodesk Account.

Dowiedz się więcej na temat narzędzi administracyjnych

  • Często zadawane pytania

    Czy korzystanie z subskrypcji na oprogramowanie na komputerze wymaga połączenia z Internetem?

    Korzystanie z większości instalowanych na komputerze programów dostępnych w subskrypcji nie wymaga bieżącego połączenia z Internetem. Program działa na komputerze, a nie w Internecie. Konieczne jest jednak nawiązanie połączenia z Internetem co najmniej raz na 30 dni w celu sprawdzenia ważności subskrypcji i aktualności oprogramowania. Połączenie z Internetem jest wymagane podczas instalowania i aktywowania oprogramowania.

    Niektóre z naszych programów dodatkowo umożliwiają korzystanie z wybranych usług w chmurze, które nie są zainstalowane na komputerze. Mogą do nich należeć usługi opcjonalne, takie jak renderowanie w chmurze, narzędzia do współpracy i bezpieczne przechowywanie danych. Dodatkowo oferujemy produkty, które są dostępne wyłącznie w postaci usługi w chmurze. Korzystanie z produktów dostępnych w chmurze wymaga połączenia z Internetem.

    Czy przed automatycznym odnowieniem subskrypcji dostanę wiadomość e-mail z przypomnieniem?

    Tak, w przypadku subskrypcji rocznych i wieloletnich wysyłamy przypomnienie e-mail przed automatycznym odnowieniem. Nie wysyłamy przypomnień e-mail w przypadku odnowień comiesięcznych.

    Czy mogę anulować subskrypcję, zanim dobiegnie ona końca?

    Subskrypcję dowolnego produktu lub usługi z naszego sklepu internetowego można w każdej chwili anulować, a w przypadku anulowania w ciągu 30 dni od zakupu uzyskać pełen zwrot pieniędzy. Można też zmodyfikować ustawienie odnawiania w portalu Autodesk Account, aby wyłączyć automatyczne odnawianie subskrypcji. Do momentu wygaśnięcia subskrypcji będziesz mieć pełny dostęp do zakupionych programów i usług.

Klienci posiadający licencje wieczyste z Maintenance Subscription (teraz zwaną planem obsługi) będą nadal mieć dostęp do wszystkich dotychczasowych korzyści.

Niektóre korzyści z subskrypcji nie są dostępne w przypadku wybranych produktów lub usług w określonych językach lub regionach. Programy udostępniane na zasadzie subskrypcji podlegają stosownym Warunkom subskrypcji Autodesk lub Warunkom korzystania z usługi Autodesk.