• Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

 

Pomoc techniczna

Wiedza specjalistyczna w zasięgu ręki

Twoja firma działa lepiej, gdy masz do dyspozycji właściwe usługi pomocy do oprogramowania. Właśnie dlatego w ramach subskrypcji Autodesk Subscription można wybrać taki poziom pomocy technicznej, jaki jest potrzebny — od samouczków po fora społeczności i usługi dedykowanych specjalistów wsparcia technicznego.

Posiadacze subskrypcji

Zaloguj się, aby zarządzać subskrypcją Subscription teraz.

ZALOGUJ SIĘ TERAZ

Wybierz pomoc techniczną, jakiej potrzebujesz

Subskrypcja Autodesk Subscription obejmuje wszystkie elementy podstawowej pomocy technicznej. Jeśli wymagany jest szerszy zakres pomocy, należy wybrać plan zaawansowanej pomocy technicznej lub priorytetowej pomocy technicznej dla korporacji.

Poziomy pomocy technicznej

ZAWARTE W RAMACH SUBSKRYPCJI

DODATEK SUBSCRIPTION

W DODATKU SUBSCRIPTION DLA PAKIETÓW W WERSJI ULTIMATE*

DODATEK SUBSCRIPTION

Pomoc online

Pomoc przez telefon

Dla klientów korporacyjnych

Co jest w zestawie:

  • rozwiązywanie problemów dotyczących instalacji i konfiguracji;
  • baza wiedzy online zawierająca samouczki, filmy szkoleniowe i rozwiązania techniczne Autodesk;
  • wsparcie przez WWW;
  • błyskawiczna pomoc na forach społecznościowych.

 

 

Co jest w zestawie:

Podstawowa pomoc techniczna oraz:

  • nieograniczona pomoc przez telefon 24x5 w języku angielskim;
  • pomoc przez telefon w wielu językach lokalnych w godzinach roboczych;
  • pomoc z użyciem pulpitu zdalnego;
  • dostęp do wsparcia dotyczącego interfejsu API;
  • opcja przekazywania pytań do firmy Autodesk z forów społecznościowych dotyczących pomocy technicznej;
  • dostęp do szkoleniowych transmisji internetowych przeznaczonych wyłącznie dla subskrybentów.

 

 

Co jest w zestawie:

Zaawansowana pomoc techniczna oraz:

  • pomoc przez telefon w systemie 24x7 w sprawie problemów o poziomie ważności 1 i w systemie 24x5 w sprawie wszystkich pozostałych problemów;
  • przydzielony menedżer ds. wsparcia klienta, który koordynuje, przyspiesza i przekazuje problemy związane z usługami i pomocą;
  • przydzielony wyznaczony specjalista wsparcia, który szybko rozwiązuje problemy techniczne, minimalizując przestoje;
  • proaktywne usługi pomocy technicznej;
  • raz do roku sesja z zespołami poszczególnych produktów;
  • możliwość współdziałania z menedżerami wyższego szczebla;
  • możliwość uczestnictwa w programach testowania wersji Beta;
  • członkowstwo w profesjonalnej sieci programistów Autodesk Developer Network (ADN);
  • nieograniczona liczba osób kontaktowych;
  • rozwiązywanie problemów o poziomie ważności 1 w poprzednich wersjach.

 

 


Kup subskrypcję Maintenance Subscription

Kup subskrypcję Maintenance Subscription wraz z nową licencją na oprogramowanie w naszym sklepie internetowym lub od sprzedawcy firmy Autodesk. Aby dodać subskrypcję Maintenance Subscription do posiadanej licencji, należy skontaktować się ze sprzedawcą.

Kup subskrypcję online (angielski)

Znajdź sprzedawcę

*Możliwe są pewne odstępstwa, należy sprawdzić dostępność produktów.

Uwaga: nie wszystkie korzyści z subskrypcji są dostępne w przypadku wszystkich produktów we wszystkich językach lub regionach. Programy udostępniane na zasadzie subskrypcji podlegają stosownym Warunkom subskrypcji Autodesk (angielski) lub Warunkom korzystania z usługi Autodesk (angielski).