Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Szybko rozpocznij pracę z produktem dzięki bezpośredniej pomocy w instalacji, licencjonowaniu, tworzeniu kont i zarządzaniu użytkownikami.
Zamów w dogodnym dla siebie terminie rozmowę od razu z właściwym technikiem, który najskuteczniej pomoże w rozwiązaniu problemu.
Kontaktuj się ze specjalistami z działu pomocy technicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub komunikatorów.
Skorzystaj z pomocy technika podczas sesji pulpitu zdalnego, aby dokładnie pokazać problem na swoim urządzeniu i przyspieszyć jego rozwiązanie.
W naszej rozbudowanej bazie wiedzy szybko znajdziesz odpowiedzi na wiele swoich pytań.
Korzystaj z samouczków, dokumentacji, materiałów do pobrania, instrukcji rozwiązywania problemów i innych zasobów.
Oglądaj bezpłatne kursy online, aby poszerzać swoją wiedzę na temat produktów Autodesk.
Na podstawie pytań zadanych na forum można łatwo tworzyć indywidualne zgłoszenia pomocy technicznej.
Podczas interaktywnych sesji szkoleniowych na żywo poznasz porady i wskazówki, dzięki którym od razu przyspieszysz pracę i zwiększysz produktywność.
Stworzona specjalnie z myślą o dużych organizacjach pomoc techniczna Autodesk Enterprise Priority Support pozwala uzyskać maksymalną wartość z inwestycji technologicznych.
Niektóre korzyści z subskrypcji nie są dostępne w przypadku wybranych produktów lub usług w określonych językach lub regionach. Programy udostępniane w subskrypcji podlegają stosownym Warunkom subskrypcji Autodesk (angielski) lub Warunkom korzystania z usługi Autodesk (angielski).