UZYSKAJ POMOC ZAWSZE WTEDY, GDY JEST POTRZEBNA

Rozszerzone opcje pomocy technicznej ułatwiają szybkie uzyskanie wsparcia. Zamów rozmowę ze specjalistą pomocy technicznej lub korzystaj z materiałów internetowych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojej subskrypcji.

Pomoc bezpośrednia

Szybko rozpocznij pracę z produktem dzięki bezpośredniej pomocy w instalacji, licencjonowaniu, tworzeniu kont i zarządzaniu użytkownikami.

  • Korzyści z subskrypcji Autodesk: dostęp

    POMOC PRZEZ TELEFON

    Zamów w dogodnym dla siebie terminie rozmowę od razu z właściwym technikiem, który najskuteczniej pomoże w rozwiązaniu problemu.

  • Korzyści z subskrypcji Autodesk: kontrola

    POMOC PRZEZ INTERNET

    Kontaktuj się ze specjalistami z działu pomocy technicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub komunikatorów.

  • Korzyści z subskrypcji Autodesk: informacje

    POMOC Z ZASTOSOWANIEM PULPITU ZDALNEGO

    Skorzystaj z pomocy technika podczas sesji pulpitu zdalnego, aby dokładnie pokazać problem na swoim urządzeniu i przyspieszyć jego rozwiązanie.

Materiały online

  • W naszej rozbudowanej bazie wiedzy szybko znajdziesz odpowiedzi na wiele swoich pytań.

  • Korzystaj z samouczków, dokumentacji, materiałów do pobrania, instrukcji rozwiązywania problemów i innych zasobów.

  • Oglądaj bezpłatne kursy online, aby poszerzać swoją wiedzę na temat produktów Autodesk.

  • Zadawaj pytania i dziel się swoją wiedzą na temat oprogramowania Autodesk na forach naszej społeczności użytkowników.

  • Na podstawie pytań zadanych na forum można łatwo tworzyć indywidualne zgłoszenia pomocy technicznej.

  • Podczas interaktywnych sesji szkoleniowych na żywo poznasz porady i wskazówki, dzięki którym od razu przyspieszysz pracę i zwiększysz produktywność.

Enterprise Priority Support

Stworzona specjalnie z myślą o dużych organizacjach pomoc techniczna Autodesk Enterprise Priority Support pozwala uzyskać maksymalną wartość z inwestycji technologicznych.

Autodesk Services Marketplace

Whether you’re looking for training, implementation help, systems integration or more, find and hire Autodesk-approved industry professionals on the Autodesk Services Marketplace. Maximizing the value of your software and hiring professional assistance is only a few clicks away.

Niektóre korzyści z subskrypcji nie są dostępne w przypadku wybranych produktów lub usług w określonych językach lub regionach. Programy udostępniane w subskrypcji podlegają stosownym Warunkom subskrypcji Autodesk (angielski) lub Warunkom korzystania z usługi Autodesk (angielski).

Witamy klientów firmy ${RESELLERNAME}

Aby zapewnić sobie pomoc sprzedawcy, należy się zarejestrować

Wyrażam zgodę na to, aby firma Autodesk udostępniła firmie ${RESELLERNAME} moje imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli jej zapewnić pomoc techniczną związaną z instalacją oraz wysyłać mi wiadomości marketingowe.  Rozumiem, że Sprzedawca będzie stroną odpowiedzialną za sposób wykorzystania tych danych i zarządzania nimi.

Adres e-mail jest wymagany Wprowadzony adres e-mail jest nieprawidłowy.

${RESELLERNAME}