Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 - - - - autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Polska

    Przekierowaliśmy Cię na równoważną stronę w lokalnej witrynie, na której znajdziesz obowiązujące w Twoim regionie ceny i promocje oraz opcje zakupu online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Uzyskaj pomoc zawsze wtedy, gdy jest potrzebna

Rozszerzone opcje pomocy technicznej ułatwiają szybkie uzyskanie wsparcia. Zamów rozmowę ze specjalistą pomocy technicznej lub korzystaj z materiałów internetowych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojej subskrypcji.

Pomoc bezpośrednia

Szybko rozpocznij pracę z produktem dzięki bezpośredniej pomocy w instalacji, licencjonowaniu, tworzeniu kont i zarządzaniu użytkownikami.

Korzyści z subskrypcji Autodesk: dostęp

POMOC PRZEZ TELEFON

Zamów w dogodnym dla siebie terminie rozmowę od razu z właściwym technikiem, który najskuteczniej pomoże w rozwiązaniu problemu.

Korzyści z subskrypcji Autodesk: kontrola

POMOC PRZEZ INTERNET

Kontaktuj się ze specjalistami z działu pomocy technicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub komunikatorów.

Korzyści z subskrypcji Autodesk: informacje

POMOC Z ZASTOSOWANIEM PULPITU ZDALNEGO

Skorzystaj z pomocy technika podczas sesji pulpitu zdalnego, aby dokładnie pokazać problem na swoim urządzeniu i przyspieszyć jego rozwiązanie.

Materiały online

  • W naszej rozbudowanej bazie wiedzy szybko znajdziesz odpowiedzi na wiele swoich pytań.

  • Korzystaj z samouczków, dokumentacji, materiałów do pobrania, instrukcji rozwiązywania problemów i innych zasobów.

  • Oglądaj bezpłatne kursy online, aby poszerzać swoją wiedzę na temat produktów Autodesk.

  • Zadawaj pytania i dziel się swoją wiedzą na temat oprogramowania Autodesk na forach naszej społeczności użytkowników.

  • Na podstawie pytań zadanych na forum można łatwo tworzyć indywidualne zgłoszenia pomocy technicznej.

  • Podczas interaktywnych sesji szkoleniowych na żywo poznasz porady i wskazówki, dzięki którym od razu przyspieszysz pracę i zwiększysz produktywność.

Enterprise Priority Support

Stworzona specjalnie z myślą o dużych organizacjach pomoc techniczna Autodesk Enterprise Priority Support pozwala uzyskać maksymalną wartość z inwestycji technologicznych.

Niektóre korzyści z subskrypcji nie są dostępne w przypadku wybranych produktów lub usług w określonych językach lub regionach. Programy udostępniane w subskrypcji podlegają stosownym Warunkom subskrypcji Autodesk (angielski) lub Warunkom korzystania z usługi Autodesk (angielski).