W przypadku subskrypcji odnawianych automatycznie dodawać stanowiska lub zmniejszać ich liczbę mogą tylko kierownicy ds. umów.
Uwaga: ta funkcja jest dostępna tylko w przypadku subskrypcji zakupionych online od Autodesk.
W przypadku subskrypcji odnawianych automatycznie dodawać stanowiska lub zmniejszać ich liczbę mogą tylko kierownicy ds. umów.
Uwaga: ta funkcja jest dostępna tylko w przypadku subskrypcji zakupionych online od Autodesk.
Zaloguj się jako kierownik ds. umów na konto w portalu Autodesk Account i przejdź do sekcji Rozliczenia i zamówienia > Subskrypcje i umowy.
Wybierz umowę, aby wyświetlić szczegóły subskrypcji.
Kliknij przycisk Dodaj stanowiska pod liczbą stanowisk.
Skoryguj liczbę stanowisk i kliknij przycisk Zapisz zmiany.
W razie potrzeby zmień metodę płatności i kliknij przycisk Zapisz.
Uwaga: opłatą za dodatkowe stanowiska jest obciążana karta kredytowa użyta pierwotnie do zakupu subskrypcji. Aby użyć innej metody płatności, dodaj ją i zapisz przed zakończeniem transakcji.
Przejrzyj zmiany i kliknij przycisk Złóż zamówienie.
W każdej chwili możesz zmniejszyć liczbę stanowisk. Liczba stanowisk i zmniejszenie ceny są rejestrowane w momencie odnawiania subskrypcji.
Zaloguj się jako kierownik ds. umów na konto w portalu Autodesk Account i przejdź do sekcji Rozliczenia i zamówienia > Subskrypcje i umowy.
Wybierz umowę, aby wyświetlić szczegóły subskrypcji.
Kliknij przycisk Zmniejsz liczbę stanowisk pod liczbą stanowisk.
Skoryguj liczbę stanowisk i kliknij przycisk Zapisz zmiany.
Tell us about your issue and find the best support option.