ZARZĄDZANIE KONTAMI DLA ADMINISTRATORÓW

Konfigurowanie planu Standard


Jak skonfigurować plan Standard

Aby skonfigurować i obsługiwać plan Standard Autodesk, jako administrator możesz wykonać poniższe czynności.

 

Uwaga: w przypadku planu Premium zobacz temat Konfigurowanie planu Premium.

  1. Dodaj i przypisz użytkowników. Zobacz tematy Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz Przypisywanie dostępu do produktów.

  2. Zachęć użytkowników do włączenia weryfikacji dwuetapowej. Zobacz temat Konfigurowanie weryfikacji dwuetapowej.

  3. Sprawdź raporty. Zobacz temat Raporty użycia stanowisk.

  4. Zarządzaj umowami i odnowieniami. Zobacz temat Role administratora w zarządzaniu użytkownikami

  5. Poznaj sposoby kontaktu z działem pomocy technicznej. Zobacz temat Uzyskiwanie pomocy w dziale pomocy technicznej Autodesk.

Trzy kroki do rozpoczęcia pracy w planie Standard (film: 2:10 min)

Film: konfigurowanie planu Standard

Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.