Administratorzy mogą dodawać i usuwać użytkowników na koncie w portalu Autodesk Account. Aby umożliwić użytkownikom dostęp do produktów i usług Autodesk, zaproś ich pojedynczo lub zaimportuj zbiorczo. Zaproszeni użytkownicy otrzymają wiadomość e-mail z potwierdzeniem i linkiem do utworzenia konta oraz wpisania własnego adresu e-mail i hasła. Z poziomu konta mogą oni pobierać produkty i uzyskiwać dostęp do pomocy. Klienci posiadający plany Premium i Enterprise mogą jednak ograniczyć dostęp i zapewnić go tylko administratorom.
Uwaga: w przypadku licencji sieciowej (dla wielu użytkowników) użytkownicy nie zobaczą produktu na koncie w portalu Autodesk Account.
Jeśli korzystasz z planu Premium lub Enterprise i jednokrotnego logowania (SSO), użytkownicy mogą być dodawani automatycznie. Po włączeniu SSO w domenie firmy dla każdego użytkownika, który może się uwierzytelnić w tej domenie, a nie ma konta w portalu Autodesk Account, konto zostanie utworzone i dodane do dzierżawy oprogramowania Autodesk przez Twoją firmę.
W przypadku każdej z poniższych procedur najpierw zaloguj się na konto w portalu Autodesk Account pod adresem manage.autodesk.com.