Aby anulować subskrypcję, wyłącz automatyczne odnawianie na koncie. Bieżąca subskrypcja będzie aktywna do daty wygaśnięcia. Aby nadal korzystać z subskrypcji, możesz włączyć automatyczne odnawianie przed datą zakończenia.
Aby anulować subskrypcję, wyłącz automatyczne odnawianie na koncie. Bieżąca subskrypcja będzie aktywna do daty wygaśnięcia. Aby nadal korzystać z subskrypcji, możesz włączyć automatyczne odnawianie przed datą zakończenia.
Ważne: informacje o dostępie do danych po wygaśnięciu subskrypcji.
Nie można ponownie rozpocząć wygasłych subskrypcji. Aby odzyskać dostęp do oprogramowania i usług, kup nową subskrypcję online lub u autoryzowanego partnera Autodesk.
Jeśli subskrypcja została anulowana przez wyłączenie automatycznego odnawiania, ale jeszcze nie wygasła, postępuj zgodnie z instrukcją dotyczącą odnawiania subskrypcji.
Ważność wersji testowej oprogramowania wygaśnie automatycznie po 30 dniach. Aby przejść z wersji testowej na subskrypcję, zapoznaj się z artykułem Przechodzenie z wersji testowej na subskrypcję.
Opisz problem i znajdź najlepszą opcję pomocy technicznej.