PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Anulowanie subskrypcji


Aby anulować lub zwrócić ostatnio zakupioną subskrypcję, skontaktuj się z działem pomocy technicznej. Aby uniemożliwić odnowienie aktywnej subskrypcji, wyłącz automatyczne odnawianie na koncie w portalu Autodesk Account. Bieżąca subskrypcja będzie aktywna do daty wygaśnięcia. Jeśli postanowisz nadal korzystać z subskrypcji, możesz ponownie włączyć automatyczne odnawianie przed datą zakończenia.


Ważne: informacje o dostępie do danych po wygaśnięciu subskrypcji.

  • Pliki projektu: pliki możesz nadal wyświetlać na urządzeniu za pomocą bezpłatnej przeglądarki Autodesk.
  • Przechowywanie w chmurze: dostęp do dokumentów przechowywanych w chmurze możesz uzyskiwać przez 30 dni od daty zakończenia subskrypcji. Po upływie 30 dni możesz utracić dostęp do miejsca przechowywania, które zostało przyznane w ramach subskrypcji.

Wyłączanie automatycznego odnawiania

  1. Zaloguj się na konto.
  2. W sekcji Rozliczenia i zamówienia > Subskrypcje i umowy wybierz produkt, aby wyświetlić szczegóły subskrypcji. Jeśli widoczny jest przycisk Zarządzaj, wykonaj czynności opisane w artykule Zmiana odnawiania z użyciem numeru zamówienia.
  3. Przewiń w dół do sekcji Szczegóły odnawiania i kliknij przycisk Wyłącz obok opcji Automatyczne odnawianie.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcją, aby zakończyć wprowadzanie zmian.
    Uwaga: jeśli automatyczne odnawianie zostało tymczasowo wyłączone, włącz je ponownie przed datą wygaśnięcia, aby odnowić subskrypcję.

Ponowne rozpoczynanie subskrypcji

Nie można ponownie rozpocząć wygasłych subskrypcji. Aby odzyskać dostęp do oprogramowania i usług, kup nową subskrypcję online lub u autoryzowanego partnera Autodesk.

 

Jeśli subskrypcja została anulowana przez wyłączenie automatycznego odnawiania, ale jeszcze nie wygasła, postępuj zgodnie z instrukcją dotyczącą odnawiania subskrypcji.

Anulowanie bezpłatnej wersji testowej

Ważność wersji testowej oprogramowania wygaśnie automatycznie po 30 dniach. Aby przejść z wersji testowej na subskrypcję, zapoznaj się z artykułem Przechodzenie z wersji testowej na subskrypcję.


Potrzebujesz pomocy? Zapytaj asystenta Autodesk

Asystent może pomoc Ci w znalezieniu odpowiedzi lub skontaktowaniu się z agentem.


Jaki masz poziom pomocy technicznej?

Różne plany subskrypcji zapewniają różne kategorie pomocy technicznej. Poznaj poziom pomocy technicznej powiązany z Twoim planem.

Wyświetl poziomy pomocy technicznej