PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Przegląd informacji o rozliczeniach i zamówieniach


W sekcji Rozliczenia i zamówienia na koncie w portalu Autodesk Account możesz wyświetlać subskrypcje i umowy oraz zarządzać nimi, sprawdzać informacje o nadchodzących płatnościach i przeglądać historię zamówień.

 


Zakres korzystania z sekcji Rozliczenia i zamówienia może zależeć od sposobu zakupu oprogramowania (online bezpośrednio od Autodesk lub u sprzedawcy) oraz od tego, kto zarządza zakupami oprogramowania w organizacji (Ty, kupujący, kierownik ds. umów czy administrator).

 

Zapoznaj się z tematami w tej sekcji i obejrzyj poniższy film, aby zaznajomić się z funkcjami sekcji Rozliczenia i zamówienia.

Film: Przegląd informacji o rozliczeniach i zamówieniach na koncie w portalu Autodesk Account

Zobacz także


Potrzebujesz pomocy?

Opisz problem i znajdź najlepszą opcję pomocy technicznej.