PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Odnawianie subskrypcji


Zarządzaj ustawieniami odnawiania subskrypcji na podstawie metody zakupu subskrypcji. Wiele subskrypcji zakupionych za pośrednictwem Autodesk jest automatycznie odnawianych. W niektórych przypadkach subskrypcję możesz jednak odnawiać tylko ręcznie. Jeśli pracujesz w środowisku zarządzanym, subskrypcje odnawia kierownik ds. umów, nabywca lub główny administrator.


Oto kilka informacji na temat odnawiania subskrypcji:

  • Cena odnowienia — jeśli odnowisz subskrypcję przed jej wygaśnięciem, zachowasz specjalną cenę odnowienia. Zazwyczaj jest ona o 10% niższa* niż standardowa cena nowej subskrypcji (z wyjątkiem subskrypcji miesięcznych).
  • Subskrypcje wersji testowych — nie można odnawiać oprogramowania testowego ani przedłużać okresu jego użytkowania. Aby nadal korzystać z produktu, kup subskrypcję. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz temat Przechodzenie z wersji testowej na subskrypcję.
  • Wygasłe subskrypcje — nie można ponownie rozpocząć wygasłych subskrypcji. Aby odzyskać dostęp do oprogramowania i usług, kup nową subskrypcję online lub u autoryzowanego partnera Autodesk.
  • Zmiana okresu subskrypcji — w niektórych regionach możesz zmienić okres subskrypcji (na przykład z subskrypcji miesięcznej na roczną) na koncie w portalu Autodesk Account lub kontaktując się z działem pomocy technicznej. Jeśli żadna z tych opcji nie jest dostępna, poczekaj, aż oryginalna subskrypcja wygaśnie, i kup nową subskrypcję na inny okres.

Automatyczne odnawianie

Do pomyślnego odnowienia konieczne jest użycie prawidłowego zlecenia stałego i włączenie funkcji automatycznego odnawiania.

  1. Zaloguj się na konto.
  2. Na liście subskrypcji wybierz produkt, aby wyświetlić szczegóły subskrypcji i sprawdzić metodę płatności zapisaną w systemie.
    Jeśli widoczny jest przycisk Zarządzaj, wykonaj poniższe czynności opisane w artykule Zmiana odnawiania z użyciem numeru zamówienia.
  3. Kliknij opcję Włącz automatyczne odnawianie, aby subskrypcja była odnawiana automatycznie w terminie odnowienia.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcją, aby zakończyć wprowadzanie zmian.

Zmiana odnawiania z użyciem numeru zamówienia

W niektórych przypadkach po wybraniu subskrypcji produktu zostanie wyświetlony przycisk Zarządzaj. Znajdź numer zamówienia w oryginalnej wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia i wykonaj następujące czynności:

  1. Zaloguj się na konto, a następnie po wybraniu produktu kliknij przycisk Zarządzaj, aby otworzyć stronę Wyszukaj swoje zamówienie.
  2. Wprowadź numer zamówienia i hasło do zamówienia. Kliknij przycisk Wyszukaj.
    Uwaga: jeśli numer zamówienia jest już wprowadzony, może być niepoprawny. Sprawdź, czy numer zamówienia odpowiada numerowi w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie pamiętasz hasła do zamówienia, kliknij link, aby je zresetować u dołu strony Wyszukaj swoje zamówienie.
  3. Kliknij opcję Zarządzaj planem automatycznego odnawiania.
  4. Wybierz opcję Włącz, aby włączyć automatyczne odnawianie, lub Wyłącz, aby je anulować. Subskrypcje są odnawiane w dniu odnowienia.

Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do strony Wyszukaj swoje zamówienie z poziomu konta, użyj jednego z poniższych linków zależnie od regionu. Link jest również dostępny w oryginalnej wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Odnawianie ręczne

W niektórych przypadkach konieczne jest ręczne odnowienie subskrypcji lub zamówienia (na przykład ze względu na płatność za pomocą systemu Alipay, Konbini lub przelewem). W okresie 90 dni przed wygaśnięciem subskrypcji na koncie w portalu Autodesk Account widoczne są opcje odnawiania. Zostanie również wysłana wiadomość e-mail z powiadomieniem, że możesz odnowić subskrypcję.

 

Aby wyświetlić dostępne opcje odnawiania na koncie:

  1. Zaloguj się na konto i kliknij pozycje Rozliczenia i zamówienia > Subskrypcje i umowy.
  2. Na liście subskrypcji wybierz produkt, aby wyświetlić opcje odnawiania.
  3. Wykonaj jedną z poniższych czynności:
    • Jeśli masz możliwość odnawiania online, kliknij przycisk Odnów. Odnowienie subskrypcji jest dodawane do koszyka, w którym możesz sprawdzić ceny i dokonać zakupu.
    • Jeśli produkt został zakupiony u autoryzowanego partnera Autodesk, wyświetlane są jego dane kontaktowe. Aby odnowić subskrypcję, skontaktuj się z nim bezpośrednio. Autoryzowany partner Autodesk może również sam skontaktować się z Tobą i przedstawić opcje odnawiania.

Aby uniknąć utraty dostępu do oprogramowania i zachować specjalną cenę odnowienia, odnów subskrypcję przed datą jej wygaśnięcia.

Wyłączenia z cennika odnowień

Specjalna cena odnowienia jest oparta na sugerowanej cenie detalicznej Autodesk (bez podatku) i nie obejmuje wybranych produktów, zniżek, promocji ani subskrypcji miesięcznych. Następujące produkty są wyłączone ze specjalnego cennika odnowień:

  • Arnold
  • Assemble
  • AutoCAD Inventor LT Suite
  • AutoCAD LT z CALS Tools
  • Aplikacja internetowa AutoCAD
  • Build
  • Fusion 360 z EAGLE Standard
  • ShotGrid
  • Takeoff

Uwaga: wyłączenia mogą ulec zmianie w dowolnej chwili.

* Specjalna cena odnowienia jest oparta na standardowej cenie reklamowej Autodesk (nie zawiera obowiązującego podatku) i nie obejmuje zniżek, promocji ani subskrypcji miesięcznych. Wielkość oszczędności może się różnić ze względu na wahania kursów walut. W przypadku odnawiania subskrypcji u sprzedawcy cena odnowienia może się różnić od podanej, ponieważ sprzedawcy produktów Autodesk niezależnie ustalają oferowane ceny.


Potrzebujesz pomocy?

Opisz problem i znajdź najlepszą opcję pomocy technicznej.