PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Usuwanie konta


Usuń konto, aby usunąć dane osobowe i anulować subskrypcję wiadomości marketingowych otrzymywanych od Autodesk. Zgodnie z obowiązującymi przepisami możemy zachować pewne dane do celów prawnych i wewnętrznych celów biznesowych, takich jak zapobieganie nadużyciom finansowym. Po usunięciu konta i danych osobowych nie będziesz już mieć dostępu do produktów, usług ani plików.

 

Jeśli masz aktywną subskrypcję zakupioną od Autodesk, anulujemy subskrypcję i usuniemy Twoje konto. Jeśli zakup został dokonany u partnera, wcześniej skontaktuj się z danym partnerem, aby anulować część konta związaną z tym zakupem. Jeśli włączone jest automatyczne odnawianie którejkolwiek z subskrypcji, najpierw je wyłącz. Przetwarzanie wniosku może potrwać do 45 dni.

 

Konta korporacyjne: jeśli Twoje konto jest skojarzone z kontem firmowym, możemy skontaktować się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji lub skierować Cię do administratora konta. Jeśli jesteś przypisanym użytkownikiem konta korporacyjnego, skontaktuj się z administratorem, aby przed usunięciem konta usunął Cię ze wszystkich produktów i usług.


Rozwiązania inne niż usunięcie konta


Usuwanie konta

Uwaga: po usunięciu konta nie będziesz mieć dostępu do plików. Zanim przejdziesz dalej, upewnij się, że pliki zostały pobrane.

  1. Zaloguj się na konto pod adresem profile.autodesk.com/security.
  2. Kliknij przycisk Rozpocznij usuwanie w sekcji Usuń konto i dane.
  3. Przejrzyj inne rozwiązania, aby się upewnić, że rzeczywiście chcesz usunąć konto, a nie na przykład ograniczyć liczbę wiadomości e-mail, wyłączyć automatyczne odnawianie, usunąć użytkownika lub anulować wersję testową.
  4. Jeśli na pewno chcesz usunąć konto, kliknij przycisk Kontynuuj usuwanie. Zostanie wyświetlony komunikat o konieczności ponownego uwierzytelnienia danych logowania w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
  5. Wybierz wiadomość e-mail, wiadomość SMS lub rozmowę telefoniczną jako metodę dostarczenia kodu weryfikacyjnego. Opcje wiadomości SMS i rozmowy telefonicznej są dostępne tylko wtedy, gdy wcześniej na koncie skonfigurowano weryfikację dwuetapową.
  6. Kliknij przycisk Kontynuuj usuwanie.
  7. Wprowadź kod weryfikacyjny i kliknij przycisk Kontynuuj usuwanie. Zostanie wyświetlony ekran weryfikacji.
    Uwaga: po usunięciu konta nie możesz utworzyć nowego konta przy użyciu tego samego adresu e-mail przez 45 dni.

Odzyskiwanie konta

Konto możesz odzyskać w ciągu 5 dni w następujący sposób:

  • W wiadomości e-mail z potwierdzeniem kliknij przycisk Odzyskaj moje konto.
  • Zaloguj się na stronie profile.autodesk.com/security i w sekcji Usuń konto i dane kliknij przycisk Odzyskaj moje konto.

Usuwanie informacji z systemu

Jeśli nie masz konta w portalu Autodesk Account, a chcesz usunąć informacje z naszego systemu, wypełnij formularz online z wnioskiem w tej sprawie.

 

Aby dowiedzieć się więcej na temat zasad usuwania, przechowywania i zachowywania danych, zapoznaj się z Oświadczeniem o ochronie prywatności (angielski).


Zobacz także


Zawsze służymy pomocą

Użyj naszych zasobów, aby znaleźć dokumentację produktu lub artykuły dotyczące rozwiązywania problemów, które są potrzebne do rozwiązania danego problemu. Jeśli nie możesz sobie poradzić, Twoja subskrypcja uprawnia Cię do skontaktowania się z przedstawicielem działu pomocy technicznej.