PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Zapoznanie z kontem w portalu Autodesk Account


Wszystkim, czy to indywidualnym użytkownikom produktu, uczniom, czy nauczycielom uzyskującym dostęp do oprogramowania i usług, kierownikom ds. umów lub administratorom, którzy zarządzają oprogramowaniem i usługami oraz przypisują je do użytkowników, zalecamy zapoznanie się z kontem w portalu Autodesk Account.


Konto w portalu Autodesk Account to miejsce, w którym możesz zarządzać profilem, produktami i płatnościami. Możesz się zalogować w prawej górnej części większości stron Autodesk. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do następujących funkcji:

  • Moje konto: wyświetlanie produktów i dostępnych aktualizacji, pobieranie bieżącej i poprzednich wersji produktów oraz uzyskiwanie informacji. W zależności od pełnionej roli możesz również mieć dostęp do funkcji zarządzania użytkownikami oraz rozliczeń i zamówień.
  • Mój profil i ustawienia: wyświetlanie i edycja danych osobowych, ustawień zabezpieczeń, języka i preferencji dotyczących wiadomości e-mail.
  • Moja społeczność: wyświetlanie swojego profilu w społeczności, przeglądanie własnych materiałów i dostęp do forów użytkowników.

 

Zapoznaj się z tematami w tej sekcji i obejrzyj poniższy film, aby zaznajomić się z funkcjami konta w portalu Autodesk Account.

Film: Prezentacja konta w portalu Autodesk Account

Potrzebujesz pomocy? Zapytaj asystenta Autodesk

Asystent może pomoc Ci w znalezieniu odpowiedzi lub skontaktowaniu się z agentem.


Jaki masz poziom pomocy technicznej?

Różne plany subskrypcji zapewniają różne kategorie pomocy technicznej. Poznaj poziom pomocy technicznej powiązany z Twoim planem.

Wyświetl poziomy pomocy technicznej