PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Resetowanie hasła


Jeśli nie pamiętasz hasła, poproś o jego zresetowanie. Hasło możesz również zmienić w ustawieniach zabezpieczeń profilu. Administratorzy nie mogą ustawiać ani zmieniać hasła innego użytkownika. Gdy administrator doda użytkownika, otrzyma on wiadomość e-mail z linkiem do utworzenia konta oraz wpisania własnego adresu e-mail i hasła.

Resetowanie hasła

  1. Przejdź na stronę accounts.autodesk.com, wprowadź adres e-mail i kliknij przycisk Dalej.
    Uwaga: jeśli już masz konto, ale nie pamiętasz użytego adresu e-mail, nie twórz nowego konta. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w odszukaniu danych logowania do konta. Jeśli to możliwe, podaj numer seryjny oprogramowania, numer umowy subskrypcyjnej lub adres e-mail administratora, aby pomóc nam odnaleźć prawidłowe konto.
  2. Kliknij link NIE PAMIĘTASZ? znajdujący się nad polem Hasło. Otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją dotyczącą resetowania hasła. Jeśli nie otrzymasz informacji na temat resetowania hasła, sprawdź foldery spamu lub wiadomości-śmieci pod kątem wiadomości wysłanej z adresu noreply@mail.accounts.autodesk.com i dodaj autodesk.com jako zaufaną domenę poczty e-mail. Jeśli wiadomość e-mail nie dotrze, skontaktuj się z działem pomocy technicznej.

Zmiana hasła

  1. Zaloguj się na konto pod adresem profile.autodesk.com/security.
  2. Kliknij ikonę edycji w polu Hasło.
  3. Wprowadź bieżące i nowe hasło, a następnie kliknij przycisk Zapisz.

Uwaga: jeśli nie widzisz opcji edycji hasła, ustawieniami zarządza Twoja organizacja, co oznacza, że masz ograniczony dostęp do funkcji samoobsługi. Wszelkie wnioski kieruj do administratora IT lub administratora licencji w swojej organizacji.


Zawsze służymy pomocą

Użyj naszych zasobów, aby znaleźć dokumentację produktu lub artykuły dotyczące rozwiązywania problemów, które są potrzebne do rozwiązania danego problemu. Jeśli nie możesz sobie poradzić, Twoja subskrypcja uprawnia Cię do skontaktowania się z przedstawicielem działu pomocy technicznej.