PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Resetowanie hasła


Jeśli nie pamiętasz hasła, poproś o jego zresetowanie. Hasło możesz również zmienić w ustawieniach zabezpieczeń profilu. Administratorzy nie mogą ustawiać ani zmieniać hasła innego użytkownika. Gdy administrator doda użytkownika, otrzyma on wiadomość e-mail z linkiem do utworzenia konta oraz wpisania własnego adresu e-mail i hasła.

Resetowanie hasła

  1. Przejdź na stronę accounts.autodesk.com, wprowadź adres e-mail i kliknij przycisk Dalej.
    Uwaga: jeśli już masz konto, ale nie pamiętasz użytego adresu e-mail, nie twórz nowego konta. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w odszukaniu danych logowania do konta. Jeśli to możliwe, podaj numer seryjny oprogramowania, numer umowy subskrypcyjnej lub adres e-mail administratora, aby pomóc nam odnaleźć prawidłowe konto.
  2. Kliknij link NIE PAMIĘTASZ? znajdujący się nad polem Hasło. Otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją dotyczącą resetowania hasła. Jeśli nie otrzymasz informacji na temat resetowania hasła, sprawdź foldery spamu lub wiadomości-śmieci pod kątem wiadomości wysłanej z adresu noreply@mail.accounts.autodesk.com i dodaj autodesk.com jako zaufaną domenę poczty e-mail. Jeśli wiadomość e-mail nie dotrze, skontaktuj się z działem pomocy technicznej.

Zmiana hasła

  1. Zaloguj się na konto pod adresem profile.autodesk.com/security.
  2. Kliknij ikonę edycji w polu Hasło.
  3. Wprowadź bieżące i nowe hasło, a następnie kliknij przycisk Zapisz.

Uwaga: jeśli nie widzisz opcji edycji hasła, ustawieniami zarządza Twoja organizacja, co oznacza, że masz ograniczony dostęp do funkcji samoobsługi. Wszelkie wnioski kieruj do administratora IT lub administratora licencji w swojej organizacji.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.