Autodesk oferuje kilka opcji pomocy technicznej, które różnią się w zależności od produktu i planu subskrypcyjnego. Aby uzyskać pełną listę opcji pomocy technicznej, przejdź na stronę https://www.autodesk.pl/plans.
Autodesk oferuje kilka opcji pomocy technicznej, które różnią się w zależności od produktu i planu subskrypcyjnego. Aby uzyskać pełną listę opcji pomocy technicznej, przejdź na stronę https://www.autodesk.pl/plans.
Uwaga: klienci mający dostęp do priorytetowej pomocy technicznej dla korporacji mogą kliknąć pole Zgłoszenia do pomocy technicznej u góry strony głównej swojego konta.
Klienci Autodesk mogą korzystać z następujących opcji samoobsługi:
Użyj naszych zasobów, aby znaleźć dokumentację produktu lub artykuły dotyczące rozwiązywania problemów, które są potrzebne do rozwiązania danego problemu. Jeśli nie możesz sobie poradzić, Twoja subskrypcja uprawnia Cię do skontaktowania się z przedstawicielem działu pomocy technicznej.