PODSTAWY ZARZĄDZANIA KONTAMI

Aktualizacja profilu


Zmień informacje w profilu, takie jak dane osobowe, ustawienia zabezpieczeń i prywatności, język i preferencje dotyczące wiadomości e-mail.

Aktualizacja profilu

  1. Uzyskaj dostęp do profilu i ustawień, klikając odpowiedni link. Niektóre ustawienia, takie jak konfigurowanie weryfikacji dwuetapowej, wymagają dodatkowych czynności. Kliknij odpowiedni link, aby uzyskać instrukcje.
    1. Dane osobowe: możesz zaktualizować imię i nazwisko, zdjęcie, dane kontaktowe, informacje służbowe i inne.
    2. Zabezpieczenia: możesz zmienić nazwę użytkownika, adres e-mail (jeśli nowy adres e-mail nie jest skojarzony z istniejącym kontem Autodesk), zresetować hasło, zarządzać weryfikacją dwuetapową lub usunąć konto i dane.
    3. Ustawienia: tu wybierzesz preferowany język konta, będziesz zarządzać preferencjami dotyczącymi danych produktu i dostosujesz lub ograniczysz liczbę wiadomości otrzymywanych z Autodesk.
  2. Aby zmienić istniejące informacje, kliknij ikonę edycji obok odpowiedniego ustawienia i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
    Uwaga: jeśli obok ustawienia nie jest wyświetlana ikona edycji, zarządza nim organizacja. Wszelkie wnioski kieruj do administratora licencji w swojej organizacji (może to być administrator SSO).
  3. W przypadku ustawień niezawierających jeszcze żadnych informacji kliknij ikonę dodawania i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
  4. Wprowadź zmiany i kliknij przycisk Zapisz.

Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.